Nauczyciel w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ……….4

Rozdział I
Najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania nauczyciela w zawodzie.

1.1. Specyfika zawodu nauczycielskiego ………2
1.1.1. Nauczyciel wychowawca………. 4
1.2. Zadania i funkcje nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej……… 5
1.3. Osobowość nauczyciela……… 8
1.3.1. Struktura osobowości wychowawcy……… 8
1.3.2. Cechy osobowości nauczyciela……… 11
1.4. Kompetencje nauczyciela……… 13
1.5. Specyfika zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej……… 17

Rozdział II
Metodologia badań własnych.

2.1. Cel oraz przedmiot badań………. 22
2.2. Problemy badawcze……… 23
2.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze……… 24
2.4. Teren, organizacja i przebieg badań……… 27

Rozdział III
Nauczyciel w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w świetle badań własnych.

3.1. Rola rodziców w kształtowaniu opinii uczniów o nauczycielu……… 28
3.2. Wiek nauczyciela jako czynnik warunkujący opinię uczniów o nim ………32
3.3. Wygląd nauczyciela jako element warunkujący opinię uczniów……… 35
3.4. Pleć nauczyciela jako czynnik budujący opinię uczniów o nauczycielu……… 38
3.5. Sprawiedliwości nauczyciela jako czynnik kształtujący opinię uczniów……… 41

Bibliografia……… 46
Spis tabel……… 47
Spis wykresów……… 47
Aneksy……… 48