Organizacja i zarządzanie kanalami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa branzy motoryzacyjnej.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp ……… 3
Cel i zakres pracy ……… 4

Rozdział I
Istota i cel zarządzania kanalami dystrybucji

1. Dystrybucja jako element marketingu ……… 5
2. Funkcje dystrybucji produktów ……… 6
3. Pojęcie i klasyfikacja kanalów dystrybucji ……… 7
4. Wybór kanalów dystrybucji i czynniki wpływajace na ten wybór ……… 13
5. Charakterystyka podstawowych typów kanalów dystrybucji ……… 19


Rozdział II
Dystrybucja fizyczna i ksztaltowanie cen w kanalach dystrybucji ……… 25

1. Istota i cel dystrybucji fizycznej ……… 25
2. Subsystemy dystrybucji fizycznej ……… 28
3. Kształtowanie cen w kanalach dystrybucji ……… 31


Rozdział III
Zarządzanie kanalami dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa motoryzacyjnego ……… 34

1. Charakterystyka przedsiębiorstwa SEAT ……… 34
1.1. Iberia Motor Company SA jako importer samochodów marki SEAT ……… 35
2. Analiza systemu dystrybucji samochodów marki SEAT ……… 37
3. Proces transportu pomiedzy producentem a partnerem ……… 39
4. Proces sprzedaży samochodów marki SEAT ……… 41
5. System Carlos jako kompleksowe oprogramowanie wspierajace dzial transportu ……… 44
6. Dokumentacja uzywana w procesię dystrybucji ……… 49


Podsumowanie i wnioski ……… 53
Spis rysunków i tablic ……… 54
Literatura ……… 55