Pokladowe systemy diagnostyczne OBD II w Stanach Zjednoczonych

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

1. Geneza i cele wprowadzenia OBD II

2. Cel i zakres pracy
2.1. Cel wprowadzenia pokladowego systemu diagnostycznego OBD II
2.2. Geneza powstania OBD II w Stanach Zjednoczonych
2.3. Proces rozwoju OBD II
2.4. Podstawowe cechy norm OBD II
2.5. Kryteria dotyczace niesprawnosci

3. Analiza spalin

3.1. Zanieczyszczenie powietrza przez ruch drogowy
2.2. Mechanizmy powstawania toksycznych składników spalin
2.3. Toksyczne skladniki spalin
2.4. Normy dotyczace limitów emisji spalin
2.4.1. Przepisy Federalne
2.4.2. Przepisy Kalifornijskie

3. Zasada działania OBD II

3.1. Podstawowe procedury diagnostyczne
3.2. Realizacja procedur diagnostycznych
3.3. Tryby pracy w OBD II
3.4. Sygnalizacja kontrolki informujacej nieprawidlowosci pracy
3.5. Kody niesprawnosci pokladowych systemów diagnostycznych
3.6. Komunikacja z centralnym komputerem PCM

4. Budowa i funkcje systemu OBD II

4.1. Czujniki i elementy wykonawcze w ukladzie OBD II
4.2. Skaner diagnostyczny i lokalizacja DLC

5. Glówne monitory systemu OBD II

5.1. Monitory „klasyczne”
5.1.1. Monitor reaktora katalitycznego
5.1.2. Monitor wypadania zaplonów
5.1.3. Monitor systemu odprowadzania par paliwa (EVAP)
5.1.4. Monitor systemu zasilania paliwem
5.1.5. Monitor czujnika stezenia tlenu
5.1.6. Monitor systemu recyrkulacji spalin (EGR)
5.1.7. Monitory podzespolów systemowych
5.2. Monitory nowe
5.2.1. Monitor systemu przewietrzania skrzyni korbowej PCV
5.2.2. Monitor systemu chlodzenia silnika
5.2.3. Monitor zmniejszania emisji podczas zimnego rozruchu silnika
5.2.4. Monitor systemu sterowania zmiennego czasu otwarcia zaworów VVT
5.2.5. Monitor systemu bezpośredniego zmniejszania ozonu DOR
5.2.6. Monitor filtra czastek stalych

Bibliografia
Podsumowanie

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto