Postawy klas dzieci 1-3 wobec niepełnosprawnych rówiesników w klasach integracyjnych
23 października 2015
Wstęp………..4
Rozdział I
Wokól pojęcia niepelnosprawnosci
1.1. Pojęcie niepowodzen szkolnych ………..5
1.2. Rodzaje niepelnosci ………..8
1.2.1.Niepelnosprawnosc fizyczna………..11
1.2.2.Niepelnosprawnosc umyslowa ………..12
1.3. Sposoby pomocy uczniom niepelnosprawnym……….. 16
1.4. Podsumowanie ………..24
Rozdział II
Srodowisko wychowawcze jako podstawa rozwoju dziecka
2.1. Pojęcie i typologia srodowiska wychowawczego ………..25
2.2. Rodzina i szkola oraz ich funkcje w procesię wychowania dziecka ………..33
2.3. Podsumowanie ……….. 37
Rozdział III
Zagadnienia metodologiczne badan wlasnych
3.1. Problem pracy, pytania i hipotezy badawcze……….. 39
3.2. Procedura badan ………..40
3.2.1. Osoby badane ………..40
3.2.2. Metoda badan ………..42
3.3. Wyniki i wyplywajace z nich wnioski ………..43
Podsumowanie ………..65
Bibliografia ………..69
Aneks ………..72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|