Poziom wiedzy i stosunek uczniów szkoly gimnazjalnej wzgledem zjawiska tolerancji
23 października 2015
Wstęp
Uzasadnienie waznosci tematu………..6
Rozdział I
Podstawy metodologiczne badan wlasnych.
1 Analiza i krytyczna ocena literatury przedmiotu badan………..8
2 Problematyka badawcza oraz tezy i hipotezy robocze………..16
3 Teren, źródła i czas badan………..19
4 Metody i organizacja badan………..21
Rozdział II
Znaczenie pojęcia tolerancji w pogladach młodzieży gimnazjalnej………..23
Rozdział III
Szkola jako środowisko kształtujące postawe tolerancji gimnazjalistów………..29
Rozdział IV
Postawa jaka wykazuja uczniowie gimnazjum wzgledem osób o innej narodowosci,wyznaniu i pogladach seksualnych………..35
Rozdział V
Stopien tolerancji młodzieży gimnazjalnej w stosunku do osób starszych, niepelno-sprawnych oraz zapatrywanie uczniów na kwestie dyskryminacji wzgledem plci………..51
Podsumowanie caloksztaltu badan, wnioski koncowe i postulaty………..59
Bibliografia………..66
Aneks
1.Aneks wewnetrzny………..68
2.Aneks zewnetrzny………..68
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|