Poziom wiedzy i stosunek uczniów szkoly gimnazjalnej wzgledem zjawiska tolerancji

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Uzasadnienie waznosci tematu………..6

Rozdział I
Podstawy metodologiczne badan wlasnych.
1 Analiza i krytyczna ocena literatury przedmiotu badan………..8
2 Problematyka badawcza oraz tezy i hipotezy robocze………..16
3 Teren, źródła i czas badan………..19
4 Metody i organizacja badan………..21


Rozdział II

Znaczenie pojęcia tolerancji w pogladach młodzieży gimnazjalnej………..23


Rozdział III

Szkola jako środowisko kształtujące postawe tolerancji gimnazjalistów………..29


Rozdział IV

Postawa jaka wykazuja uczniowie gimnazjum wzgledem osób o innej narodowosci,wyznaniu i pogladach seksualnych………..35


Rozdział V
Stopien tolerancji młodzieży gimnazjalnej w stosunku do osób starszych, niepelno-sprawnych oraz zapatrywanie uczniów na kwestie dyskryminacji wzgledem plci………..51

Podsumowanie caloksztaltu badan, wnioski koncowe i postulaty………..59

Bibliografia………..66
Aneks
1.Aneks wewnetrzny………..68
2.Aneks zewnetrzny………..68