Produkty ekologiczne-obowiazujaca moda, czy tez powrót do natury?

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp
Rozdział I
Ekologia jako nurt spoleczny

1. Ruchy społeczne jako elementy podmiotów zmiany
2. Definicja ruchów spolecznych
3. Typy ruchów spolecznych
4. Ekologia jako ruch spoleczny
5.Ekologia w kontekscie zycia w społeczenstwie posttradycyjnym


Rozdział II
Marketing oraz reklama produktów ekologicznych

1. Motywy dotyczace podejmowania decyzji w zakresię korzystania z produktów ekologicznych. Rola tzw. osób publicznych i gwiazd muzycznych w propagowaniu ekologii
2. Rola Internetu w przekazywaniu wiedzy o rynku produktów ekologicznych a takze organizacjach i ruchach ekologicznych
3. Produkty ekologiczne dostepne na polskim rynku handlowym
4. Ekologiczne produkty dla dzieci

Rozdział III
Metodologia badan

1. Metodologia naukowa. Glówne metody badan w socjologii
2. Przedstawienie analizy problemu
3. Podsumowanie badan

Zakończenie
Bibliografia

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto