Projekt i implementacja gry komputerowej z elementami logicznymi wykorzystujacej Unreal Development Kit.

19 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Wprowadzenie do gier komputerowych

1.1 Historia gier komputerowych
1.2 Podzial gier komputerowych


Rozdział 2
Biblioteki do tworzenia gier

2.1 CryEngine 3 SDK
2.2 Unity 4


Rozdział 3
Przedstawienie Unreal Development Kit

3.1 Czesci skladowe UDK
3.2 Interfejs programu


Rozdział 4
Projekt gry komputerowej z elementami logicznymi

4.1 Glówne zalozenia
4.2 Funkcje glównych klas


Rozdział 5
Implementacja gry z wykorzystaniem Unreal Development Kit

5.1 Struktura plików i ustawienia
5.2 Programowanie klas
5.3 Tworzenie menu i interfejsu
5.4 Tworzenie modeli
5.5 Tworzenie poziomów


Podsumowanie
Literatura

Zalaczniki:
-projekt/kody zródlowe
-pliki instalacyjne