Projekt i implementacja gry komputerowej z elementami logicznymi wykorzystujacej Unreal Development Kit.
19 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Wprowadzenie do gier komputerowych
1.1 Historia gier komputerowych
1.2 Podzial gier komputerowych
Rozdział 2
Biblioteki do tworzenia gier
2.1 CryEngine 3 SDK
2.2 Unity 4
Rozdział 3
Przedstawienie Unreal Development Kit
3.1 Czesci skladowe UDK
3.2 Interfejs programu
Rozdział 4
Projekt gry komputerowej z elementami logicznymi
4.1 Glówne zalozenia
4.2 Funkcje glównych klas
Rozdział 5
Implementacja gry z wykorzystaniem Unreal Development Kit
5.1 Struktura plików i ustawienia
5.2 Programowanie klas
5.3 Tworzenie menu i interfejsu
5.4 Tworzenie modeli
5.5 Tworzenie poziomów
Podsumowanie
Literatura
Zalaczniki:
-projekt/kody zródlowe
-pliki instalacyjne
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|