Przeslanki formulowania strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..1

Rozdział I
Istota i rola strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiebiorstwem

1. Kierunki zarządzania strategicznego………..2
2. Istota i rodzaje strategii marketingowych………..4
3. Obszary strategiczne przedsiębiorstwa………..7

Rozdział II
Etapy formulowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa

1. Metody diagnozy przedsiębiorstwa………..9
2. Misja i cele rozwojowe przedsiębiorstwa………..13
3. Okreslenie strategii marketingowych przedsiębiorstwa………..14
4. Środki realizacji strategii………..16
5. Wdrazanie strategii i kontrola………..18

Rozdział III
Próba formulowania strategii marketingowych na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.

1. Charakterystyka Tauron Polska Energia S.A…………21
2. Ustalenie mocnych i slabych stron oraz szans i zagrozen Tauron Polska Energia S.A…………24
3. Cele i strategie rozwojowe Tauron Polska Energia S.A…………25
4. Zalozenia dzialan marketingowych Tauron Polska Energia S.A…………27
5. Wdrozenie, przeprowadzenie i ocena strategii Tauron Polska Energia S.A…………28

Zakończenie ………..30
Bibliografia ………..31
Spis tabel ………..32
Spis rysunków ………..32