Przeslanki formulowania strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.
23 października 2015
Wstęp………..1
Rozdział I
Istota i rola strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiebiorstwem
1. Kierunki zarządzania strategicznego………..2
2. Istota i rodzaje strategii marketingowych………..4
3. Obszary strategiczne przedsiębiorstwa………..7
Rozdział II
Etapy formulowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa
1. Metody diagnozy przedsiębiorstwa………..9
2. Misja i cele rozwojowe przedsiębiorstwa………..13
3. Okreslenie strategii marketingowych przedsiębiorstwa………..14
4. Środki realizacji strategii………..16
5. Wdrazanie strategii i kontrola………..18
Rozdział III
Próba formulowania strategii marketingowych na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.
1. Charakterystyka Tauron Polska Energia S.A…………21
2. Ustalenie mocnych i slabych stron oraz szans i zagrozen Tauron Polska Energia S.A…………24
3. Cele i strategie rozwojowe Tauron Polska Energia S.A…………25
4. Zalozenia dzialan marketingowych Tauron Polska Energia S.A…………27
5. Wdrozenie, przeprowadzenie i ocena strategii Tauron Polska Energia S.A…………28
Zakończenie ………..30
Bibliografia ………..31
Spis tabel ………..32
Spis rysunków ………..32
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|