Przydatnosc podrecznika w nauczaniu srodowiska spoleczno-przyrodniczego w klasię I.

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Rola i zadania podreczników szkolnych

1.1. Istota i funkcje podreczników szkolnych
1.2. Specyfika podreczników do srodowiska spoleczno-przyrodniczego


Rozdział II
Zakres i uklad tresci w podreczniku do srodowiska

spoleczno-przyrodniczego dla klasy I, a wymagania programu
2.1. Ogólna struktura podrecznika
2.2. Charakterystyka wybranych podreczników do
srodowiska spoleczno-przyrodniczego dla klasy I
– analiza tresci
2.3. Zgodnosc podrecznika z Programem srodowiska
spoleczno-przyrodniczego


Rozdział III
Metodologia badan wlasnych

3.1. Cele, problemy, hipotezy badawcze
3.2. Metody, techniki, narzedzia stosowane w pracy
3.3. Zakres i organizacja badan


Rozdział IV
Analiza wyników badan



Zakończenie