Przygotowanie dzieci 5-6-letnich przygotowujących się do rozpoczęcia nauki w kl. I Szkoły Podstawowej

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Badany problem w literaturze przedmiotu

1.1. Istota pojęcia dojrzałości szkolnej
1.2. Metody badania dojrzałości szkolnej
1.3. Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym


Rozdział 2.
Założenia metodologiczne badań własnych

2.1. Przedmiot, cel i problemy badań
2.2. Metody, techniki i narzędzia badań.
2.3. Organizacja i przebieg badań
2.4. Charakterystyka grupy badawczej i środowiska badań


Rozdział 3.
Prezentacja i analiza wyników badań własnych

3.1. Wyniki badań wywiadu, ankiety, obserwacji i analizy dokumentów osobistych
3.2. Wyniki badań testu dojrzałości szkolnej
3.3. Analiza porównawcza badanych dzieci


Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Załączniki