Przystosowanie obiektów hotelarskich do obslugi osób niepelnosprawnych.

18 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział I
Wprowadzenie.

1.1 Osoby niepelnosprawne w Polsce (wielkosc populacji, struktura i dynamika zmian)………..8
1.2 Rodzaje niesprawnosci………..13
1.3 Elementy antropometryczne i ergonomiczne………..18


Rozdział II
Przystosowanie obiektów hotelowych do potrzeb osób niepelnosprawnych.

2.1 Elementy zagospodarowania zewnetrznego………..21
2.2 Pion pobytowy w hotelu: wezel wejsciowy, recepcja, punkty obslugowe i jednostki mieszkalne………..23
2.3 Hotelowe wezly higieniczno-sanitarne………..28
2.4 Komunikacja pozioma i pionowa………..33
2.5 Pion gastronomiczno-zywieniowy i wielofunkcyjny……….34
2.6 Rekreacja wewnetrzna i zewnetrzna………..38


Rozdział III
Standard obslugi niepełnosprawnych gosci w obiekcie hotelarskim………..45

Rozdział IV
Krajowe podstawy formalno prawne zwiazane
z przystosowaniem obiektów hotelarskich do potrzeb osób niepelnosprawnych………..48

Zakończenie………..50
Bibliografia………..52
Spis tabel i rysunków………..54