Public Relations jako instrument kształtowania rynkowego wizerunku firmy na podstawie działalności Koncernu BP na polskim rynku paliwowym.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp …………4

Rozdział I.
Istota wizerunku firmy

1.1. Wizerunek a tozsamosc firmy………… 7
1.2. Adresaci wizerunku firmy …………13
1.3. Znaczenie i korzysci wynikajace z dobrego wizerunku firmy………… 17
1.4. Proces ksztaltowanie wizerunku firmy …………19
1.5. Zarządzanie wizerunkiem firmy …………27

Rozdział II.
Public relations jako element działalności przedsiębiorstwa

2.1. Definicje, cele i funkcje Public Relatons………… 32
2.2. Public Relations jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem………… 40
2.3. Public Relations a dziedziny pokrewne………… 48
2.4. Srodki, formy dzialan i narzedzia wykorzystywane w Public Relations …………53
2.5. Fazy procesu Public Relations………… 58

Rozdział III.
Obszary działalności public relations wykorzystywane w budowaniu wizerunku firmy

3.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego …………68
3.2. Media Relations …………75
3.3. Zarządzanie sytuacja kryzysowa jako element kształtowania wizerunku firmy …………80
3.4. Komunikacja wewnetrzna………… 85
3.5. Wykorzystanie Internetu w działalności Public Relations …………89
3.6. Wizerunek a spoleczna odpowiedzialnosc firmy …………97

Rozdział IV.
Charakterystyka działalności public relations koncernu BP Polska oraz analiza wizerunku firmy wśród klientów detalicznych

4.1. Ogólna charakterystyka koncernu………… 105
4.2. Organizacyjne aspekty działalności Public Relations w BP Polska …………113
4.3. Obszary działalności PR wykorzystywane przez BP Polska w celu kształtowania wizerunku firmy …………119
4.3.1. Program 'Zrównowazony Rozwój w Dzialaniu’ i koncepcja społecznej odpowiedzialnosci biznesu jako glówne przesłanki podejmowanych dzialan z zakresu kształtowania wizerunku firmy BP…………. 120
4.3.2. Działalność proekologiczna …………122
4.3.3. Działalność prospoleczna …………130
4.3.4. Pozostale obszary aktywnosci Public Relations w BP Polska………… 140
4.4. Analiza i ocena obecnego wizerunku firmy BP Polska wśród jej klientów detalicznych …………146

Zakończenie …………156
Bibliografia …………158
Spis tabel …………163
Spis rysunków …………164
Zalaczniki …………165