Kategoria: Public Relations

Prace z dziedziny Public Relations . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Monitoring naleznosci firmy Nestle SA.

Przez administrator

Wstęp……….. 5 Rozdział I Charakterystyka rozrachunków z odbiorcami. 1.1. Pojęcie, znaczenie i struktura naleznosci……….. 6 1.2. Odpis aktualizujacy naleznosci……….. 7 1.3. Inwentaryzacja naleznosci……….. 8 Rozdział II Zarządzanie naleznosciami. 2.1. Podstawowe fazy zarządzania naleznosciami……….. 12 2.2. Zabezpieczenie wierzytelnosci …………18 2.2.1. Rodzaje ubezpieczen naleznosci……….. 22 2.2.2. Korzysci plynace z ubezpieczenia naleznosci……….. 24 2.3. Monitoring przeterminowanych naleznosci……….. 25 2.4. Wiekowanie naleznosci……….. 27 2.5. Windykacja naleznosci ……….. 28 2.5.1. Metody prowadzenia windykacji……….. 29 2.5.2. Postepowanie sadowe……….. 32 Rozdział III Zarządzanie naleznosciami w firmie NESTLE. 3.1. Prezentacja badanego podmiotu……….. 33 3.1.1. Zachowania wobec konkurencji……….. 33 3.1.2. Ewidencja finansowa……….. 34 3.2. Naleznosci biezace spólki……….. 34 3.3.…

Środki trwale i ich amortyzacja.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne aspekty środków trwalych 1.1 Istota i klasyfikacja środków trwalych……… 7 1.2 Ujecie bilansowe środków trwalych……… 11 1.3 Wycena środków trwalych……… 13 1.4 Ewidencja i dokumentacja środków trwalych……… 14 1.5 Inwentaryzacja środków trwalych……… 20 Rozdział 2 Charakterystyka amortyzacji 2.1 Pojęcie i funkcje amortyzacji……… 23 2.2 Metody amortyzacji ………24 2.2.1 Metoda liniowa ………24 2.2.2 Metoda naturalna ………27 2.2.3 Metoda degresywna ………28 2.2.4 Metoda specjalne ………29 2.3 Stawki amortyzacji ………31 Rozdział 3 Amortyzacja środków trwałych w ujęciu bilansowym i podatkowym 3.1 Amortyzacja w świetle prawa bilansowego ………34 3.2 Amortyzacja w świetle prawa podatkowego ………37 3.3 Procedura naliczania amortyzacji ………39…

Kapital obrotowy netto jako miara plynnosci finansowej – analiza na przykładzie branzy miesnej.

Przez administrator

Wstęp………….5 Rozdział 1. Istota przedsiębiorstwa, celów jego działania oraz sposoby ich pomiaru 1.1 Definicja przedsiębiorstwa…………. 7 1.2 Rodzaje przedsiebiorstw ………….11 1.2.1 Przedsiebiorstwo jednoosobowe…………. 12 1.2.2 Przedsiebiorstwo panstwowe…………. 13 1.2.3 Przedsiębiorstwa-spóldzielnie…………. 15 1.2.4 Spólki…………. 15 1.2.4.1 Spólki osobowe ………….16 1.2.4.2 Spólki kapitalowe ………….18 1.3 Podstawowe cele działania przedsiębiorstwa…………..19 1.4 Źródła i sposoby pomiaru celów przedsiębiorstwa…………. 26 Rozdział 2. Znaczenie plynnosci finansowej w firmie i metody jej pomiaru 2.1 Definicja plynnosci finansowej…………. 33 2.2 Przyczyny i skutki utraty plynnosci finansowej firmy…………. 35 2.3 Metody pomiaru poziomu plynnosci finansowej ………….39 2.3.1 Metoda statyczna ………….39 2.3.2 Metody dynamiczne 2.4 Kapital obrotowy netto jako miara…

Raporty finansowe w procesię decyzyjnym

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Proces podejmowania decyzji w firmie 1.1. Definicja i okreslenie procesu podejmowania decyzji 1.2.Istota procesu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie 1.3. Rozwiazywanie problemów – a przygotowanie decyzji. 1.4. Rola menedzera w procesię zarządzania 1.5. Podejmowanie decyzji w oparciu o monitorowanie rynku 1.6. Okreslenie celu decyzji w firmie 1.7. Znaczenie i rola informacji finansowych w procesię podejmowania decyzji. 1.8. Bariery i warunki racjonalnego podejmowania decyzji Rozdział II Charakterystyka funkcjonowania biznesowego firmy 2.1. Charakterystyka firmy. 2.2. Historia 2.3. Zatrudnienie. 2.4. Pozycja przedsiębiorstwa na tle firm konkurencyjnych oraz na tle caloksztaltu funkcjonowania rynku. 2.5. Wyniki ekonomiczne firmy 2.6. Proces decyzyjny w firmie…

Franchising – czyli sposób na biznes na przykładzie ING Banku Slaskiego.

Przez administrator

Wstęp 1. Cel i hipotezy badawcze 2. Historia Ing Banku Slaskiego S.A. 3. Definicja franczyzy ( franchisingu ). 4. Historia franczyzy 5. Uwarunkowania umowy franchisingu a. Korzysci dla franczyzodawcy b. Korzysci dla franczyzobiorcy c. Wady franczyzy dla franczyzobiorców 6. Przyczyny porazek franczyzodawców 7. Oferowane produkty bankowe w Placówkach Franczyzowych ING Banku Slaskiego S.A. 8. Wyniki finansowe za rok 2010 z tytułu franczyzy a) Przychody b) Wysokosc kosztów uzyskania przychodów poniesionych w roku c) Ustalenie dochodu osiagnietego w roku podatkowym d) Ewidencja środków trwałych – Tabela amortyzacji za rok 2010 9. Wyniki finansowe za rok 2011 z tytułu franczyzy a) Przychody…

Narzedzia polityki finansowej miasta Szczecina

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Narzedzia polityki finansowej jednostek samorządu terytorialnego 1.1. Charakterystyka budżetu zadaniowego……….4 1.2. Wieloletnie planowanie finansowe……….6 1.3. Wieloletni plan inwestycyjny……….8 1.4. Dlug publiczny……….10 1.5. Rating……….12 Rozdział II Narzedzia polityki finansowej miasta Szczecin za 2012 rok. 2.1. Planowane dochody budżetowe miasta Szczecin na 2012 rok……….14 2.2. Planowane wydatki budżetowe miasta Szczecin na 2012 rok……….17 2.3. Wieloletnia prognoza finansowa miasta Szczecin rok 2012……….29 2.4. Wieloletni Plan Inwestycyjny miasta Szczecin na rok 2012……….31 2.5. Aspekty dotyczace dlugu publicznego miasta Szczecin……….33 Podsumowanie……….35 Bibliografia……….36 Spis tabel……….37

Środki trwale i wartosci niematerialne i prawne w świetle obowiazujacego prawa.

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział 1 Środki trwale oraz wartosci niematerialne i prawne wedlug prawa bilansowego. 1.1 Ogólne zagadnienia środków trwałych oraz wartosci niematerialnych i prawnych prawnych……….5 1.2 Amortyzacja bilansowa ……….14 1.3 Wycena środków trwałych oraz wartosci niematerialnych i prawnych……….17 Rozdział 2 Środki trwale oraz wartosci niematerialne i prawne wedlug prawa podatkowego. 2.1 Ogólne zasady zaliczania zuzycia środków trwałych do kosztów uzyskania przychodu……….21 2.2 Amortyzacja podatkowa……….25 2.3 Klasyfikacja środków trwalych……….31 Rozdział 3 Środki trwale oraz wartosci niematerialne i prawne wedlug Miedzynarodowych Standardów Rachunkowośći. 3.1 Rzeczowe aktywa trwale i wartosci niematerialne i prawne – MSR16, MSR38.37 3.2 Wycena środków trwałych i wartosci niematerialnych…

Wynik finansowy jako kategoria bilansowa i podatkowa w spółce kapitalowej

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1 Wynik finansowy w ujęciu bilansowym 1.1. Istota rachunkowosci oraz jej podstawy prawne………. 6 1.2. Funkcje rachunkowości………. 9 1.3. Podstawowe zasady rachunkowosci ……….11 1.4. Metody poznawcze stosowane przez rachunkowosc ……….14 1.5. Elementy sprawozdania finansowego ……….15 1.6. Procedura ustalania wyniku finansowego………. 23 1.7. Podatek odroczony ……….26 1.8. Przychody wedlug prawa bilansowego………. 31 1.9. Koszty wedlug prawa bilansowego ……….34 Rozdział 2 Wynik finansowy w ujęciu podatkowym 2.1. Podstawy prawne prawa podatkowego ……….37 2.2. Przychody w świetle prawa podatkowego………. 40 2.3. Koszty uzyskania przychodów ……….43 2.4. Wydatki niestanowiace kosztów uzyskania przychodów………. 46 2.5. Odliczenia od dochodu i zwolnienia podatkowe ……….48 2.6.…

Wykorzystanie analizy zmian w kapitale wlasnym dla celów zarządzania przedsiębiorstwem.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Istota i klasyfikacja kapitału wlasnego w spólkach handlowych ……….2 1. Pojęcie i funkcje kapitału wlasnego ……….5 2. Źródła pozyskiwania kapitału wlasnego………. 9 3. Charakterystyka składników kapitału wlasnego spółek kapitalowych………. 13 3.1 Kapital zakladowy ……….13 3.2 Kapital zapasowy ……….21 3.3 Kapital rezerwowy………. 21 Rozdział II Prezentacja kapitału wlasnego Grupy Kapitalowej Grupy Lotos S.A. ……….22 1. Spólki zalezne wchodzace w sklad Grupy Kapitalowej Grupy Lotos ……….29 2. Podstawowe wielkosci ekonomiczno – finansowe ujawnione w rocznych skonsolidowanych sprawozdaniach finansowych………. 46 3. Zmiany w kapitale wlasnym ……….60 4. Analiza wskaznikowa………. 68 4.1 Wskazniki plynnosci………. 69 4.2 Wskazniki produktywnosci ……….71 4.3 Wskazniki…

Sprawozdawczość budżetowa samorządowej jednostki budżetowej na przykładzie gminnego osrodka sportu i rekreacji w ”x”

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Prawno-finansowe podstawy działalności samorządowej jednostki budżetowej 1.1. Zakres i struktura podmiotowa finansów publicznych 1.2. Pojęcie jednostki budżetowej 1.3. Samorzadowa jednostka budżetowa – podstawy prawno-finansowe 1.4. Rachunkowość jednostki budżetowej Rozdział 2. Istota i zasady sprawozdawczosci finansowej w podsektorze samorzadowym sektora finansów publicznych 2.1. Podstawy prawne sprawozdawczosci budżetowej w podsektorze samorzadowym 2.2. Ogólne zasady sporzadzania i przekazywania sprawozdan budżetowych 2.3. System sprawozdawczosci budżetowej w podsektorze samorzadowym 2.4. Sprawozdania budżetowe w systemie sprawozdawczosci budżetowej Rozdział 3. Obowiazki samorządowej jednostki budżetowej w zakresię sprawozdawczosci budżetowej 3.1. Wzory i terminy skladania sprawozdan budżetowych 3.2. Zakres ujmowanych danych i informacji w sprawozdaniach budżetowych…

Zarządzanie kapitalem obrotowym a plynnosc finansowa przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Plynnosc finansowa i jej znaczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1.1. Pojęcie plynnosci finansowej. 1.2. Czynniki wpływajace na plynnosc finansowa. 1.3. Skutki niewlasciwego zarządzania plynnoscia finansowa. Rozdział 2 Miary plynnosci finansowej. 2.1. Statyczne metody badania plynnosci serwisie. 2.2. Dynamiczne metody badania plynnosci. 2.3. Dodatkowe metody pomiaru plynnosci finansowej. Rozdział 3 Wykorzystanie kapitału obrotowego do oceny plynnosci finansowej. 3.1. Istota kapitału obrotowego. 3.2. Cykl kapitału obrotowego. 3.3. Zarządzanie majatkiem obrotowym. Rozdział 4 Zarządzanie kapitalem obrotowym, a plynnosc finansowa przedsiębiorstwa „XYZ”. 4.1. Charakterystyka badanej organizacji. 4.2. Plynnosc firmy „XYZ” w ujęciu statycznym. 4.3. Plynnosc firmy „XYZ” w ujęciu dynamicznym. 4.4. Kształtowanie…

Funkcjonowanie systemu wynagrodzeń w przedsiębiorstwie

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział 1 Wspólczesna koncepcja wynagrodzeń 1.1. Pojęcie oraz istota wynagrodzenia………… 7 1.2. Podstawowe funkcje wynagrodzeń …………9 1.3. Klasyfikacja wynagrodzeń …………14 1.4. Formy wynagrodzeń …………15 1.5. Struktura wewnetrzna wynagrodzen………… 21 Rozdział 2 Regulacje praw pracownika do wynagrodzenia 2.1. Podstawowe kryteria wynagradzania za prace………… 31 2.2. Uklady zbiorowe pracy………… 36 2.3. Regulamin wynagradzania………… 39 Rozdział 3 Analiza systemu wynagrodzeń w Tabex-Ozmo Sp. z o.o. 3.1. Historia i dzialalnosc …………44 3.2. Struktura organizacyjna …………45 3.3. Powiazanie systemu motywacyjnego z pozostalymi elementami polityki personalnej w Tabex-Ozmo Sp. z o.o…………. 47 3.4. Obraz grupy badanej …………54 3.5. Analiza wyników badan………… 58 3.6. Wnioski………… 74…

Ewidencja procesów gospodarczych na przykładzie małych przedsiebiorstw w Polsce.

Przez administrator

Wstęp ………..3 Rozdział 1 Male przedsiębiorstwa i ich znaczenie w polskiej gospodarce 1. Podmioty gospodarcze w polsce ………..4 2. Pojęcie i rozwój małych przedsiebiorstw ………..6 3. Znaczenie sektora msp w rozwoju gospodarki narodowej ………..13 Rozdział 2 Ogólne zasady ewidencji procesów gospodarczych 1. Formy ewidencji w podmiotach gospodarczych………..15 2. Ogólne zasady dokumentacji w księgach rachunkowych ……….. 21 3. Rodzaje ewidencji podatkowej ………..29 Rozdział 3 Formy rozliczeń podatkowych w działalności małych przedsiebiorstw 1. Podatkowa księga przychodów i rozchodów oraz księga rachunkowa ………..32 2. Ryczalt od przychodów ewidencjonowanych i karta podatkowa ………..41 3. Ocena obowiazujacych rozliczen Podatkowych………..49 Zakończenie ………..54 Literatura ………..55 Wykaz aktów…

Amortyzacja środków trwałych w prawie bilansowym oraz podatkowym.

Przez administrator

Wstęp…………. 4 Rozdział I. Podstawowe informacje dotyczace środków trwalych. 1.1. Funkcje środków trwalych…………. 6 1.2. Środki trwale w prawie bilansowym i podatkowym ………….7 1.3. Ewidencja srodka trwalego…………. 12 1.4. Wycena środków trwalych………….. 13 Rozdział II. Metody amortyzacji środków trwałych w prawie bilansowym i podatkowym. 2.1. Istota i funkcje amortyzacji ………….19 2.2. Metody amortyzacji ………….24 2.3. Stawki amortyzacji ………….32 2.4. Zasady umorzenia i amortyzacja środków trwałych ………….35 2.5. Odpisy amortyzacyjne nie stanowiace kosztów uzyskania przychodów ………….39 Rozdział III. Gospodarka środkami trwalymi i amortyzacja na podstawie firmy 'X’ w latach 2008 – 2010 3.1. Ogólna charakterystyka firmy…………. 41 3.2. Wartość poczatkowa środków…

Podatkowa księga przychodów i rozchodów na przykładzie apteki.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I Formy opodatkowania w małych firmach. 1.1 Formy prowadzenia działalności gospodarczej………. 5 1.2 Podstawy prawne rachunkowości………. 10 1.3 Podmioty uprawnione do prowadzenia ksiegi przychodów i rozchodów………. 18 Rozdział II Wymogi dokumentacji przy prowadzeniu podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów. 2.1 Ksiega przychodów i rozchodów a podatek VAT………. 20 2.2 Metody zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodu………. 21 2.3 Ewidencja zdarzen gospodarczych w ksiedze przychodów i rozchodów………. 23 2.4 Wymagania dokumentacji przy prowadzeniu ksiegi przychodów i rozchodów………. 27 2.5 Budowa podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów………. 30 Rozdział III Ewidencja operacji gospodarczych w ramach ksiegi przychodów i rozchodów na przykładzie…

Podatkowa księga przychodów i rozchodów, jako forma ewidencji podatkowej na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I Zasady ewidencji procesów gospodarczych w podmiotach gospodarczych. Zasady ewidencji procesów gospodarczych w podmiotach gospodarczych. 1.1. Ogólne pojecie podatku……….. 5 1.1.1. Definicja podatku……….. 5 1.1.2. Funkcje podatków ………..10 1.2. Formy ewidencji podatkowej w podmiotach gospodarczych……….. 14 1.2.1. Zasady prowadzenia podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów ………..14 1.2.2. Podmioty zobowiazane do prowadzenia ksiegi przychodów i rozchodów……….. 20 1.3. Dokumenty, jako podstawa zapisu w księgach podatkowych ………..22 1.3.1. Klasyfikacja dowodów ksiegowych ………..22 1.3.2. Ewidencja uzupelniajaca do podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów………..27 Rozdział II Charakterystyka firmy „X” 2.1. Powstanie i przedmiot działalności Firmy „X” 2.1.1. Historia i przedmiot działalności ………..35 2.1.2. Aktywa…

Zarządzanie plynnoscia finansowa w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Plynnosc finansowa i jej znaczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1.1. Pojęcie plynnosci finansowej. 1.2. Czynniki wpływajace na plynnosc finansowa. 1.3. Skutki niewlasciwego zarządzania plynnoscia finansowa. Rozdział 2 Miary plynnosci finansowej. 2.1. Statyczne metody badania plynnosci serwisie. 2.2. Dynamiczne metody badania plynnosci. 2.3. Dodatkowe metody pomiaru plynnosci finansowej. Rozdział 3 Wykorzystanie kapitału obrotowego do oceny plynnosci finansowej. 3.1. Istota kapitału obrotowego. 3.2. Cykl kapitału obrotowego. 3.3. Zarządzanie majatkiem obrotowym. Rozdział 4 Zarządzanie kapitalem obrotowym, a plynnosc finansowa przedsiębiorstwa „XYZ”. 4.1. Charakterystyka badanej organizacji. 4.2. Plynnosc firmy „XYZ” w ujęciu statycznym. 4.3. Plynnosc firmy „XYZ” w ujęciu dynamicznym. 4.4. Kształtowanie…

Bilans jako źródłooceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Ogólna charakterystyka sprawozdania finansowego 1.1 Istota i cel sprawozdania finansowego 1.2 Uzytkownicy sprawozdan finansowych 1.3 Cech jakosciowe sprawozdania finansowego oraz rodzaje sprawozdan finansowych. 1.4 Zakres i elementy sprawozdania finansowego. Rozdział II Bilans i jego analiza 2.1 Istota bilansu. 2.2 Aktywa i pasywa bilansu przedsiębiorstwa. 2.3 Pionowa analiza bilansu. 2.4 Pozioma analiza bilansu. Rozdział III Sytuacja majatkowa i finansowa przedsiębiorstwa w świetle analizy bilansu za lata 2010-2012 3.1 Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa. 3.2. Analiza dynamiki i struktury bilansu 3.3. Ogólne dane bilansowe. 3.4 Analiza aktywów. 3.5 Analiza pasywów. Zakończenie. Bibliografia

Rachunkowość jako system informacyjny w zarządzaniu jednostka.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział IRachunkowość jako system informacyjno kontrolny przedsiębiorstwa 1.Istota i przedmiot rachunkowosci 2.Funkcje i zadania rachunkowosci 3.Zasady rachunkowosci Rozdział II Rachunkowość i Controling w sterowaniu jednostka 1. Cele i rola rachunkowosci zarzadczej w sterowaniu jednostaka 2. Efektywność ekonomiczna w procesię zarządzania 3.Controling w sterowaniu ekonomicznym przedsiębiorstwa Rozdział III Rachunkowość w praktyce przedsiebiorstw 1.System ochrony danych w jednosce 2.Rachunek kosztów w zarządzaniu organizacyjami 3.Podstawowe zasady prowadzenia ksiag rachunkowych w przedsiębiorstwie 4. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego w przedsiębiorstwie Zakończenie. Bibliografia

Obligacje komunalne jako instrument zwrotnego zasilania JST.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Charakterystyka obligacji – zagadnienia teoretyczne 1.1 Papiery wartosciowe – definicje i podzial……… 6 1.2 Cechy obligacji ………10 1.3 Podstawy prawne emisji obligacji ………15 1.4 Korzysci oraz ryzyko zwiazane z inwestycja w obligacje 1………8 Rozdział II Obligacje komunalne 2.1 Pojęcie i istota obligacji komunalnych……… 20 2.2 Rodzaje obligacji komunalnych ………22 2.3 Funkcje obligacji komunalnych ………26 2.4 Podstawa prawna emisji obligacji komunalnych w Polsce ………29 2.5 Warunki i formy emisji obligacji komunalnych ………35 Rozdział III Wykorzystanie emisji obligacji komunalnych przez jednostki samorządu terytorialnego w Polsce. 3.1 Obligacje komunalne na rynku nieskarbowych papierów dluznych ………44 3.2 Historia i wykorzystanie obligacji…

Determinanty wyboru formy opodatkowania w małych i srednich przedsiębiorstwach.

Przez administrator

1. Wprowadzenie 2. Pojęcie i klasyfikacja małych i srednich przedsiebiorstw 3.Znaczenie podatku i wymiaru formy opodatkowania dla podmiotów gospodarczych formy opodatkowania dochodów małych i srednich podmiotów gospodarczych 3.1 Skala podatkowa 3.2 Podatek liniowy 3.3 Karta podatkowa 3.4 Ryczalt od przychodów ewidencjonowanych 5. Porównanie wszystkich dostepnych form opodatkowania podatkiem dochodowym 6. Analiza wybrania odpowiedniej formy opodatkowania podatkiem dochodowym na przykładzie firmy budowlanej 6.1 Skala podatkowa 6.2 Podatek liniowy 6.3 Ryczalt ewidencjonowany 6.4 Karta podatkowa Podsumowanie

Pojęcie i rola rezerw w rachunkowosci

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Istota rezerw w rachunkowosci 1.1 Pojęcie rezerw 1.2 Cel tworzenia rezerw 1.3 Klasyfikacja rezerw Rozdział 2 Rezerwy na zobowiazania 2.1 Ogólna charakterystyka rezerw na zobowiazania 2.2 Rezerwy , a zobowiazania warunkowe 2.3 Rezerwy na restrukturyzacje działalności przedsiębiorstwa 2.4 Rezerwy na swiadczenia pracownicze 2.5 Rezerwy na odroczony podatek dochodowy Rozdział 3 Rezerwy w prawie podatkowym i bilansowym 3.1 Róznice w ujęciu rezerw w prawie podatkowym i bilansowym 3.2 Skutki podatkowe rezerw na zobowiazania i korekt wartosci aktywów 3.3 Rezerwy kapitalowe ,a prawo podatkowe Bibliografia.

Budzetowanie w przedsiębiorstwie na przykładzie Zakladu Produkcyjno – Uslugowo – Handlowego PROFI.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Budzetowanie jako narzedzie zarządzania przedsiębiorstwa 1.1. Budżet a budżetowanie 1.2. Cele i funkcje budżetowania 1.3. Klasyfikacja budżetów 1.4. Metody budżetowania 1.5. Wnioski Rozdział 2. Sporzadzanie budżetów 2.1. Struktura budżetu 2.2. Etapy budżetowania 2.3. Procedura sporzadzania budżetu 2.3.1. Budżety operacyjne 2.3.2. Budżety finansowe 2.4. Wnioski Rozdział 3. Budzetowanie w przedsiębiorstwie PROFI w roku 2013 3.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 3.2. Wprowadzenie budżetowania 3.3. Sporzadzony budżet przedsiębiorstwa PROFI na rok 2013 Rozdział 4. Narzedzia kontroli budżetu przedsiębiorstwa PROFI 4.1. Istota kontroli budżetowej 4.2. Kontrola budżetu w przedsiębiorstwie PROFI w roku 2013 4.3. Ocena procesu budżetowania w przedsiębiorstwie PROFI Zakończenie Bibliografia…

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w sektorze MSP.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Male i srednie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej 1.1. Definiowanie małych i srednich przedsiebiorstw 1.2. Ilosciowe i jakosciowe kryteria wyodrebniania wielkosci przedsiebiorstw 1.3. Uwarunkowania rozwoju małych i srednich przedsiebiorstw 1.4. Rodzaje ewidencji podatkowej w sektorze MSP 1.5. Dylemat wyboru formy opodatkowania podatkiem dochodowym w malychi srednich firmach Rozdział II Ogólna charakterystyka ksiegi przychodów i rozchodów 2.1. Zmiany rozporzadzenia w sprawie prowadzenia podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów 2.2. Opis ksiegi przychodów i rozchodów 2.3. Podmioty zobowiazane do prowadzenia ksiegi 2.4. Samodzielne prowadzenie ksiegi lub przekazanie biuru rachunkowemu 2.5. Obowiazek zgloszenia 2.6. Dowody ksiegowe 2.7. Zamkniecie i przechowywanie ksiag rachunkowych…