Reklama telewizyjna i jej wpływ na dzieci na przykładzie firmy Danone
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Reklama telewizyjna, jako narzedzie promocji
1.1 Miejsce reklamy w marketingu
1.2 Cele i funkcje reklamy
1.3 Metody projektowania reklam
1.4 Reklama telewizyjna- charakterystyka
1.5 Oddzialywanie reklam telewizyjnych na dzieci
Rozdział II
Charakterystyka firmy Danone oraz analiza dzialan reklamowych firmy
2.1 Charakterystyka firmy Danone oraz zakres jej działania
2.2 Działania marketingowe stosowane przez firme Danone z uwzglednieniem dzialan promocyjnych
2.3 Analiza dzialan reklamowych firmy Danone skierowanych do dzieci
Rozdział III
Badanie wpływu reklam firmy Danone na dzieci w wieku szkolnym – badanie wlasne ankietowe
3.1 Procedura badawcza i opracowanie wyników – ankieta skierowana do dzieci
3.2.Procedura badawcza i opracowanie wyników – ankieta skierowana do rodziców
3.3 Porównanie informacji uzyskanych z ankiet skierowanych do dzieci i rodziców. Wnioski koncowe badania
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|