Rodzina jako środowisko opiekunczo – wychowawcze na przykładzie badan uczniów klas trzecich szkoly podstawowej
23 października 2015
Wstęp.
Rozdział I
1. Srodowisko wychowawcze.
1.1.Istota srodowiska wychowawczego.
1.2. Rodzina i jej podstawowe funkcje.
1.3. Rola rodziny w realizacji funkcji opiekunczo – wychowawczej.
Rozdział II
Metodologia badan wlasnych.
1.Problem ,pytania badawcze i hipotezy robocze.
2. Zmienne i ich wskazniki.
3. Metoda i narzedzie badawcze.
4. Osoby badane i przebieg badan.
Rozdział III
Analiza badan wlasnych
1. Charakterystyka próby badawczej.
2. Obraz obyczajów klubowiczów – diagnoza.
3. Czynniki róznicujace strukture.
Bibliografia.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|