Rola oraz udzial transportu w logistycznej obsludze potrzeb klienta na rynku globalnym

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Logistyczne funkcje i zadania firm transportowych

1.1. Charakterystyka transportu i jego rola w logistyce
1.2. Spedycja jako czynnik ksztaltujacy jakosc usług transportowych


Rozdział 2
Cele i wlasciwosci logistycznej obslugi potrzeb klienta

2.1. Obsługa klienta – cele i wlasciwosci
2.2. Elementy logistycznej obslugi klienta
2.3. Koszty zwiazane z logistyczna obsługa klienta


Rozdział 3
Zakres oddzialywania transportu na jakosc logistycznej obslugi klienta

3.1. Wybór rodzaju transportu a logistyczna obsługa klienta
3.2. Spedytor jako podmiot zarzadzajacy procesem transportowym


Rozdział 4
Analiza studium przypadku w zakresię oddzialywania transportu na poziom logistycznej obslugi potrzeb klienta

4.1. Charakterystyka działalności firmy XYZ sp. Z o.o.
4.2. Analiza udzialu firmy XYZ sp. Z o.o. W logistycznej obsludze potrzeb klienta


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków