Rozwiazania logistyczne zorientowane na czas na przykładzie firm kurierskich

25 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp ……….3

Rozdział 1.
Charakterystyka usług logistycznych

1.1 Pojęcie usługi logistycznej i jej istota……….5
1.2 Charakterystyka rynku usług logistycznych w Polsce………. 13
1.3 Przeslanki i kierunki rozwoju rynku usług logistycznych ……….18
1.4 Istota usług kurierskich ……….22


Rozdział 2.
Strategie w logistyce zorientowane na czas

2.1.Znaczenie czasu w zarządzaniu przedsiębiorstwem……….26
2.2 Determinanty wlasciwego zarządzania czasem……….31
2.3 Logistyczne strategie obslugi zorientowane na czas……….35


Rozdział 3.
Przewozy kurierskie w Polsce w latach 2008-2011

3.1 Metodologia badan……….42
3.2 Rynek przewozów kurierskich w Polsce w latach 2008-2011……….44
3.3 Perspektywy rozwoju sektora a czynnik czasu w firmach kurierskich……….50


Rozdział 4.
Analiza porównawcza wybranych firm kurierskich

4.1 Analiza porównawcza najwiekszych firm branzy KEP w Polsce……….56
4.2 Udział MSP w rynku kurierskim………. ……….65
4.3 Uslugi kurierskie w Polsce a usługi kurierskie na rynku Unii Europejskiej ……….69


Zakończenie……….76
Literatura……….79
Spis rysunków……….83
Spis tabel……….85