Rozwijanie sprawnosci jezykowych dzieci w przedszkolu na przykładzie XYZ.

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp…………5

Rozdział I
Kompetencje jezykowe dziecka w wieku przedszkolnym.

1.1. Pojęcie i istota kompetencji jezykowych…………7
1. 2. Rozwój psychofizyczny dziecka w okresie przedszkolnym……….9
1. 2. 1. Rozwój fizyczny…………9
1. 2. 2. Rozwój intelektualny…………10
1. 2. 3. Rozwój emocjonalny…………15
1. 2. 4. Rozwój spoleczny…………18
1. 3. Rozwój mowy dzieci do szóstego roku zycia…………20


Rozdział II
Funkcje przedszkola w rozwoju kompetencji jezykowych dziecka.

2. 1. Kształtowanie pojęćdziecka w wieku przedszkolnym…………29
2. 2. Kształtowanie umiejetnosci jezykowych dziecka w wieku przedszkolnym…………30
2. 3. Stadium myslenia przedpojeciowego dzieci wg teorii Piageta…………33
2. 4. Czynniki rozwoju jezykowego dziecka…………35
2. 5. Cele i zadania ksztalcenia mowy i myslenia dziecka…………36
2. 6. Sposoby rozwijania mowy i myslenia dzieci w przedszkolu…………40


Rozdział III
Metodologia badan wlasnych.

3. 1. Przedmiot i cel badan…………51
3. 2. Problemy i hipotezy badawcze…………52
3. 3. Metody, techniki i narzedzia badawcze…………56
3. 4. Organizacja i teren badan…………61


Rozdział IV
Analiza wyników badan wlasnych.

4.1. Interpretacja wyników badan wlasnych…………63
4.2. Podsumowanie…………74


Zakończenie…………77
Bibliografia…………79
Zalaczniki…………83