Środowisko rodzinne i internatowe a osobowość dzieci z wadą słuchu

7 marca 2019 0 Przez administrator


Rozdział I.
Środowisko rodzinne i internatowe a osobowość dzieci z wadą słuchu

1. Wada słuchu – jej przyczyny, rodzaje i konsekwencje
1.1. Pojęcie wady słuchu
1.2. Klasyfikacja dzieci z uszkodzonym słuchem
1.3. Klasyfikacje uszkodzeń słuchu
2. Rodzina jako środowisko wychowawcze
2.1. Pojęcie rodziny
2.2. Funkcje rodziny
2.3. Wpływ rodziny na rozwój osobowości dziecka
2.4. Typologia postaw rodzicielskich
2.5. Postawy rodziców wobec dzieci głuchych
3. Internat jako środowisko wychowawcze
3.1. Pojęcie internatu, jego funkcje i zadania
3.2. Czas wolny wychowanków, zajęcia pozalekcyjne i ich rola w wychowaniu dzieci
3.3. Wpływ internatu na osobowość dziecka
4. Przystosowanie jako proces rozwoju osobowości
4.1. Pojęcie przystosowania

Rozdział II.
Metodologia badań

1. Cel i problematyka badań
2. Metody badawcze
3. Techniki badawcze

Bibliografia
Aneks(kwestionariusze ankiet)

Uwaga: Do pracy nie są dołączone wyniki i analiza badań.