Strategia marketingowa w działalności eksportowej firmy XYZ

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….. 3

Rozdział I.
Istota strategii marketingowej

1. Pojęcie i typologia strategii marketingowych……….. 5
2. Procedura tworzenia strategii marketingowych……….. 8
3. Czynniki okreslajace strategie marketingowe……….. 20

Rozdział II.
Charakterystyka strategii marketingowych w działalności eksportowej przedsiębiorstwa

1. Strategie marketingowe, a działalności eksportowa przedsiębiorstwa ………..29
2. Strategie w ukladzie produkt-rynek……….. 33
3. Strategie ze wzgledu na cel oraz zasieg działania ……….. 38
4. Strategie konkurencji……….. 41
5. Strategie marketingu-mix ………..47

Rozdział III.
Diagnoza jako metoda badania strategii marketingowych w działalności eksportowej przedsiębiorstwa

1. Istota diagnozy ……….. 59
2. Procedura diagnozy ………..60
3. Uzytkowa procedura diagnozy strategii marketingowych w działalności eksportowej przedsiębiorstwa ………..66

Rozdział IV.
Charakterystyka firmy XYZ

1. Historia i profil działalnosci……….. 71
2. Glówne rynki zbytu i zaopatrzenia……….. 73
3. Struktura organizacyjna i struktura zatrudnienia ………..80
4. Sytuacja finansowa i perspektywy rozwoju ………..84

Rozdział V.
Ocena strategii marketingowych w działalności eksportowej firmy XYZ

1. Charakterystyka strategii marketingowych w działalności eksportowej XYZ……….. 88
2. Zastosowanie uzytkowej procedury oceny strategii marketingowych w działalności eksportowej XYZ……….. 93
3. Kierunki zmian w strategiach marketingowych firmy XYZ ………..99

Zakończenie ………..101
Bibliografia……….. 102
Spis tablic ………..104
Spis rysunków ………..105