Strategie konkurencji w sektorze operatorów sieci komórkowych.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I
Metody analizy strategicznej, jako narzedzia oceny i formulowania strategii

1.1. Pojęcie i cele analizy strategicznej………5
1.1.1. Metody analizy makrootoczenia………13
1.1.2. Metody analizy otoczenia konkurencyjnego………22
1.1.3. Metody analizy strategicznej firmy………31
1.1.4. Analiza SWOT………35


Rozdział II.
Model konkurencji Majkela Portera na przykładzie polskich sieci mobilnych

2.1. Liderzy w zakresię usług bezprzewodowych.(ich udzialy w rynku, zysk,faza zycia produktów, klienci)………39
2.2. Analiza otoczenia konkurencyjnego w oparciu o model pieciu sil Portera………49
2.3. Instytucje publiczne/panstwowe regulujace rynek telekomunikacyjny w Polsce………53
2.4. Zagrozenie technologiami alternatywnymi………58


Rozdział III.
Analiza benchmarkingowa wiodacych usług w zakresię telefonii komórkowej na rynku w Polsce

3.1. Istota i znaczenie benchmarkingu………64
3.2. Otoczenia konkurencyjne i porównanie usług Plus, Era, Orange, Play………69

Zakończenie………75
Bibliografia………78
Spisa tabel………79
Spis wykresów………80
Spis rysunków………80