Streetworking jako nowy model pracy pedagogicznej
23 października 2015
Wstęp………….3
Rozdział 1.
Dzieci ulicy
1.1. Definicja terminu 'dzieci ulicy’…………. 7
1.2. Kategorie dzieci ulicy ………….13
1.3. Przyczyny stawania się 'dzieckiem ulicy’…………. 20
Rozdział 2.
Streetworking jako nowy model pracy pedagogicznej
2.1. Definicja Streetworkingu…………. 27
2.2. Grupy docelowe w streetworkingu…………. 28
2.3. Istota pracy streetworkera…………. 29
2.4. Metody i formy pracy pedagoga ulicznego…………. 35
2.5. Problemy, z którymi spotykaja się pedagodzy ulicy…………. 38
Rozdział 3.
Metodologia badan wlasnych
3.1. Cel pracy…………. 41
3.2. Pytania badawcze i hipotezy…………. 42
3.3. Zmienne i wskazniki………….43
3.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze…………. 44
3.5. Dobór grupy badawczej i organizacja badan…………. 47
Rozdział 4
Analiza i interpretacja badan wlasnych
4.1. Charakterystyka grupy badawczej………….48
4.2. Wiedza badanych na temat streetworkingu…………. 51
4.3. Doswiadczenia badanych dotyczace ich zycia na ulicy…………. 52
4.4. Stosunek wartosciujaco – oceniajacy badanych do pomocy dla dzieci ulicy w X…………. 58
Podsumowanie i wnioski z badan
Bibliografia ………….65
Spis Tabel i Wykresów………….69
Aneks………….70
Relacja z pobytu autorki wśród dzieci ulicy w X…………. 70
Ankieta………….73
Schemat funkcjonowania niemieckiej ustawy o pomocy dla dzieci i mlodziezy………….77
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|