Stymulowanie twórczej aktywnosci dziecka w przedszkolu.
23 października 2015
Rozdział I
Teoretyczne podstawy badan wlasnych
1.Wyjasnienie definicji twórcza aktywnsc
2.Wybarane koncepcje twórczej aktywnosci dziecka.
3.Sposoby stymulowania twórczej aktywnosci dziecka.
4.Znaczenie twórczej aktywnosci dziecka dla jego edukacji.
5.Rola nauczycieli w stmulowaniu twórczej aktywnosci dzieci przedszkolnych.
Rozdział II
Metodologiczne podstawy badan wlasnych
1.Cel badan i problemy badacze.
2.Zastosowane metody, techniki narzedzia badawcze.
3.Charakterystyka terenu badan.
4.Charakterystyka badanej grupy.
5.Organizacja i przebieg badan wlasnych.
Rozdział III
Prezentacja i analiza wyników badan wlasnych
1.Wyniki wywiadu z nauczycielkami.
2.Obserwacja dzieci podczas zajęć twórczych.
3.Analiza problemowa wyników badan i zakonczenie.
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|