Szanse i ograniczenia polskich produktów regionalnych w Unii Europejskiej.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Szanse i zagrozenia funkcjonowania polskich firm na rynku europejskim

Rozdział II.
Produkt w ujęciu miedzynarodowym

2.1. Teorie wymiany miedzynarodowej
2.2. Produkt jako narzedzie marketingu miedzynarodowego
2.3. Cykl zycia produktu

Rozdział III.
Ogólne korzysci i straty wynikajace z czlonkostwa Polski w Unii Europejskiej

Rozdział IV.
Polskie produkty regionalne na rynku polskim

4.1 Polskie przepisy prawne dotyczace produktów regionalnych i tradycyjnych
4.2. Funkcjonowanie firm wytwarzajacych produkty regionalne i tradycyjne na rynku polskim

Rozdział V.
Polskie produkty regionalne na rynku europejskim

5.1. Regulacje Unii Europejskiej dotyczace produktów regionalnych
5.2. Szanse i ograniczenia polskich przedsiebiorstw wytwarzajacych produkty regionalne na rynku europejskim

Podsumowanie
Bibliografia