Telemetria jako skuteczny srodek w tworzeniu kampanii reklamowych.
23 października 2015
Wstęp………1
Rozdział I
Reklama a inne instrumenty promocji……….3
1. Promocja jako narzedzie marketingowe………3
2. Charakterystyka reklamy jako instrumentu promocji………12
3. Proces tworzenia kampanii reklamowej………15
Rozdział II
Wykorzystanie badan telemetrycznych w planowaniu kampanii telewizyjnej………26
1. Telemetria jako nowe zjawisko na rynku mediów telewizyjnych………26
2. Kryteria oceny jakosci badan………37
3. Definicje zmiennych parametrów ogladalnosci………41
4. Struktura widowni nadawców telewizyjnych………47
Rozdział III
Badanie telemetryczne jako podstawa wyboru okreslonej stacji telewizyjnej przez reklamodawców na przykładzie TVP1, TVP2,
Polsatu………77
1. Atrakcyjność ramówki programowej………77
2. Profile widowni………84
3. Koszty ponoszone przez reklamodawce………90
Zakończenie………95
Bibliografia………97
Spis tabel i rysunków………98
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|