Trudności szkolne dziecka w klasie III w opinii ich rodziców na przykładzie Szkoły Podstawowej

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Streszczenie

Sumary
Wstęp

Rozdział I.
Rodzina i jej wpływ na osiągnięcia dziecka

1.1. Typy rodzin
1.2. Potrzeby dziecka w wieku wczesnoszkolnym (rozwój emocjonalny)
1.3. Rodzina wobec trudności szkolnych dziecka

Rozdział II.
Uwarunkowania skuteczności i osiągnięcia sukcesu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2.1. Sukces szkolny i jego reperkusje
2.2. Determinanty niepowodzeń szkolnych
2.3. Rola nauczyciela w stymulacji aktywności dziecka

Rozdział III.
Podstawy metodologiczne pracy

3.1. Przedmiot i cel pracy
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Analiza wyników badań i ich interpretacja

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tablic
Załączniki