Weryfikacja przydatności do nauczania zintegrowanego w klasie drugiej podręcznika Nowa Błękitna Matematyka autorstwa L. Kłosowskiego I M. Sznajder

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………… 3

Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy.

1.1. Ogólne założenia reformy systemu edukacji z 1999 roku i programu Nowa Błękitna Matematyka dla klas I-III………… 5
1.2. Porównanie programu NBM w zakresie I-III z aktualną podstawą programową………… 9
1.3. Charakterystyka podręcznika NBM………… 11
1.4. O edukacji matematycznej w nauczaniu początkowym………… 13


Rozdział II
Scenariusze lekcji.

2.1. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: 'Bank – liczenie pieniędzy’ ………… 17
2.2. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: 'Termometr – zastosowanie i odczytywanie temperatury’………… 21
2.3. Scenariusz lekcji w klasie drugiej na temat: 'Droga do szkoły. Znaki Drogowe’. ………… 25


Rozdział III
Próba szkolna.

3.1. Sprawozdanie z lekcji przeprowadzonej według scenariusza ………… 28
3.2. Analiza lekcji przeprowadzonej według scenariusza ………… 31
3.3. Ankieta dla nauczycieli………… 33
3.4. Omówienie wyników ankiety………… 39


Zakończenie………… 53
Spis wykorzystanej literatury………… 56