Weryfikacja przydatnosci do nauczania zintegrowanego w klasię drugiej podrecznika Nowa Blekitna Matematyka autorstwa L. Klosowskiego I M. Sznajder
23 października 2015
Wstęp………… 3
Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy.
1.1. Ogólne zalozenia reformy systemu edukacji z 1999 roku i programu Nowa Blekitna Matematyka dla klas I-III………… 5
1.2. Porównanie programu NBM w zakresię I-III z aktualna podstawa programowa………… 9
1.3. Charakterystyka podrecznika NBM………… 11
1.4. O edukacji matematycznej w nauczaniu poczatkowym………… 13
Rozdział II
Scenariusze lekcji.
2.1. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Bank – liczenie pieniedzy’ ………… 17
2.2. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Termometr – zastosowanie i odczytywanie temperatury’………… 21
2.3. Scenariusz lekcji w klasię drugiej na temat: 'Droga do szkoly. Znaki Drogowe’. ………… 25
Rozdział III
Próba szkolna.
3.1. Sprawozdanie z lekcji przeprowadzonej wedlug scenariusza ………… 28
3.2. Analiza lekcji przeprowadzonej wedlug scenariusza ………… 31
3.3. Ankieta dla nauczycieli………… 33
3.4. Omówienie wyników ankiety………… 39
Zakończenie………… 53
Spis wykorzystanej literatury………… 56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|