Wiedza oraz sposoby pokonywania trudnosci wychowawczych przez nauczycieli przedszkoli.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
1. Charakterystyka rozwoju psychofizycznego dziecka w wieku przedszkolnym………..5
2. Wychowanie a zaburzenia w rozwoju psychofizycznym dziecka
3. Wpływ srodowiska na rozwój i wychowanie dziecka
3.1. Srodowisko rodzinne
3.1.1 Dzieci z rodzin pelnych
3.1.2. Dzieci z rodzin niepelnych
3.1.3. Dzieci z rodzin biednych
3.1.4. Dzieci maltretowane
3.2. Srodowisko pozarodzinne
4. Sposoby postępowania z dziecmi sprawiajacymi klopoty wychowawcze
4.1. Proponowane zabawy i zajecia dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo w wieku 3-6 lat
4.2. Proponowane zabawy i zajecia dla dzieci zahamowanych psychoruchowo w wieku 3-6 lat
Rozdział II.
1. Cel i temat badan………21
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Metody i techniki badawcze
4. Teren badan i charakterystyka badanej grupy
5. Studium przypadku – zasady postępowania
Rozdział III.
1. Jakość wiedzy nauczycieli dotyczacej trudnosci wychowawczych i sposobów ich rozwiazywania – analiza przeprowadzonej ankiety…………29
2. Analiza zabaw i zajęć z dziecmi oraz obserwacji zachowania dzieci
Bibliografia………54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|