Wpływ oglądania telewizji na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym
2 marca 2019
Wstęp
1.Cel i zakres pracy
2.Uzasadnienie tematu
3.Podstawowa terminologia
4.Charakterystyka zawartości pracy
Rozdział 1
Wpływ oglądania telewizji na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym, w świetle literatury i dokumentów
1.1. Czynniki kształtujące zachowanie i postawy dziecka w młodszym wieku szkolnym
1.2. Pojęcie wpływu telewizji
1.3. Indywidualne i środowiskowe czynniki warunkujące wpływ TV na dzieci w młodszym wieku szkolnym
1.4. Oddziaływanie wzorów osobowych i sytuacji propagowanych przez TV na kształtowanie zachowań i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym
1.5. Wpływ reklamy na kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym
Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badań
2.1. Problemy badawcze
2.2. Hipotezy badawcze
2.3. Zmienne i wskaźniki badawcze
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Opis środowiska badawczego
Rozdział 3
Oglądanie telewizji jako sposób spędzania wolnego czasu przez dzieci w młodszym wieku szkolnym
3.1. Sposoby spędzania wolnego czasu przez dziecko w młodszym wieku szkolnym
3.2. Częstotliwość oglądania telewizji przez dziecko w młodszym wieku szkolnym
3.3. Stopień zależności dziecka od telewizji
Rozdział 4
Dostęp dziecka do telewizji oraz motywy selekcji przekazu a kształtowanie zachowania i postaw dziecka w młodszym wieku szkolnym
4.1. Najczęściej oglądane przez dziecko kanały i programy telewizyjne
4.2. Powody oglądania telewizji przez dziecko oraz motywy selekcji programów telewizyjnych
4.3. Przywiązanie dziecka w młodszym wieku szkolnym do ulubionego programu a zachowanie i postawy
Rozdział 5
Reklamy telewizyjne a zachowanie i postawy dziecka w młodszym wieku szkolnym
5.1. Znaczenie reklam w odbiorze telewizji przez dziecko
5.2. Wpływ reklam na wybór towarów przez dziecko
5.3. Wpływ reklam na poczucie wartości dziecka
Wnioski końcowe
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|