Wspólczesne metody i technologie edukacji na odleglosc w dziedzinie informatycznej.

24 października 2015 0 Przez administrator


Wprowadzenie………5
Cel i zagadnienia pracy ………5

Rozdział I.
Pojęcie edukacji

1.1 Edukacja i jej rozwój………6
1.2 Edukacja na odleglosc………7
1.2.1 Krótka historia edukacji na odleglosc………8
1.3 Formy ksztalcenia na odleglosc………9
1.4 Zalety i wady nauczania na odleglosc………12

Rozdział II.
Media, Komputer i inne urzadzenia biorace udzial w edukacji na odleglosc

2.1 Media w życiu ludzi………13
2.1.1 Komputer w ksztalceniu na odleglosc………14

Rozdział III.
Rodzaje ksztalcenia na odleglosc

3.1 Ksztalcenie synchroniczne………16
3.1.1 Narzedzia w ksztalceniu synchronicznym………16
3.1.2 Metoda WBT – korzysci………17
3.1.3 Elementy WBT odrózniajace je od innych form ksztalcenia………17
3.2 Ksztalcenie asynchroniczne………18
3.2.1 Narzedzia w ksztalceniu asynchronicznym………18
3.2.2 Korzysci uczenia sie/nauczania asynchronicznego………19
3.3 Samoksztalcenie………19
3.3.1 Forma edukacji CBT………20
3.3.2 Elementy CBT, odrózniajace ta forme nauczania od innych………20
3.3.3 Wady i zalety CBT………20
3.4 Ksztalcenie w trybie mieszanym………21

Rozdział IV.
Technologie.

4.1 Niezbedny czynnik e-learningu………22
4.2 Siedemnascie zasad dobrego kursu………23

Rozdział V.
Budowa e-lekcji

5.1 Zawartość jednej lekcji………26
5.2 Zasady tworzenia kursu WBT………28

Rozdział VI.
Programy do tworzenia kursów e-learningowych

6.1 Programy komercyjne do tworzenia kursów………29
6.2 Programy zajmujace się pakowaniem zawartosci kursów………29
6.3 Programy do testowania i oceny studenta………30

Zakończenie………38
Bibliografia………39
Spis tablic………40
Spis rysunków ………40