Wybory konsumenckie na przykładzie XYZ

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..2

Rozdział I
Charakterystyka wyborów konsumentów.

1.1. Determinanty kształtujące wybory konsumentów na rynku dóbr trwalego uzytku………..4
1.2. Modele zachowan konsumentów na rynku………..6
1.3. Mozliwosc kształtowania wizerunku marki poprzez reklame………..11
1.4. Analiza uwarunkowan popytu i podazy na rynku elektronicznym………..18


Rozdział II
Zalozenia metodyczne badan.

2.1. Cel glówny badan………..26
2.2. Charakterystyka badanej grupy………..27
2.3. Charakterystyka badanej firmy………..29


Rozdział III
Wyniki badan wlasnych.

3.1. Analiza czynników ksztaltujacych wybory na rynku elektroniki w opinii badanych respondentów………..32
3.2. Okreslenie segmentów klientów w badanej firmie………..34
3.3. Identyfikacja i ocena preferencji, oczekiwan odnosnie marki XYZ w opinii badanych respondentów………..37
3.4. Ocena oferty produktowej badanej firmy w opinii respondentów………..40
3.5. Identyfikacja oczekiwan badanych klientów w zakresię produktów i usług analizowanej firmy………..43


Zakończenie………..48
Bibliografia………..49
Spis tabel………..52
Aneks………..53