Wykorzystanie cech bohatera jako techniki perswazji w reklamie prasowej na przykładzie prasy mlodziezowej
23 października 2015
Rozdział 1.
Wykorzystanie cech bohatera jako techniki perswazji w reklamie prasowej
1.1 Reklama prasowa
1.1.1 Definicja i cele reklamy
1.1.2 Prasa jako medium reklamowe
1.1.3 Budowa prasowego komunikatu prasowego
1.2 Trzy cechy bohatera reklamowego
1.2.1 Wiarygodnosc
1.2.2 Atrakcyjność
1.2.3 Wladza
1.3 Techniki perswazji w reklamie prasowej
Rozdział 2.
Analiza wykorzystania cech bohatera w prasię mlodziezowej
2.1 Analiza rynku prasy mlodziezowej
2.2 Analiza reklam prasowych pod katem wykorzystania podstawowych cech bohatera reklamowego
2.3 Ocena i wnioski plynace z analizy reklam prasowych
Rozdział 3.
Projekt reklamy prasowej dla czasopisma mlodziezowego wykorzystujacy najnowsze trendy w prezentacji bohatera
3.1 Okreslenie zalozen projektowanego komunikatu reklamowego
3.2 Identyfikacja grupy docelowej
3.3 Charakterystyka cech bohatera wykorzystanego w projekcie
3.4 Projekt graficzny reklamy prasowej
Zakończenie
Bobliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|