Wykorzystanie Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie HAP Armatura.
25 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział 1.
Istota wizerunku przedsiębiorstwa
1.1 Próba zdefiniowania pojęcia wizerunek przedsiębiorstwa………. 5
1.2 Relacja miedzy wizerunkiem a tozsamoscia przedsiębiorstwa………. 7
1.3 Rodzaje wizerunku przedsiębiorstwa ……….10
1.4 Odbiorcy wizerunku przedsiębiorstwa ……….13
1.5 Komponenty wizerunku przedsiębiorstwa………. 16
1.6 Public relations jako narzedzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa………. 18
Rozdział 2.
Public relations w Internecie
2.1 Definicja e-PR ……….23
2.2 Róznice pomiedzy e-PR a tradycyjnym Public Relations……….. 25
2.3 Grupy docelowe……….27
2.4 Narzedzia Public Relations w sieci ……….29
2.5 Monitoring zasobów Internetu ……….38
Rozdział 3.
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa HAP Armatura
3.1 Charakterystyka przedsiębiorstwa………. 41
3.2 Wybrane elementy public relations jako narzedzia budowy wizerunku HAP Armatura………. 45
3.2.1 Instrumenty wewnetrznego PR………. 46
3.2.2 Środki budujace tozsamosc firmy HAP Armatura………. 50
3.2.3. Narzedzia komunikacji zewnetrznej………. 55
3.3 Ocena dzialan z zakresu kształtowania wizerunku na podstawie analizy SWOT………. 59
Zakończenie……….. 61
Bibliografia………. 62
Spis rysunków………. 64
Spis tabel ……….64
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|