Zaburzenia emocjonalne u dzieci dyslektycznych i dysgraficznych. Studium przypadku.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp ………3

Rozdział I
Problem dysleksji i dysgrafii oraz zaburzen emocjonalnych w świetle literatury pedagogicznej i psychologicznej………4

1. Badania i stan wiedzy na temat zaburzen procesu czytania i pisania – przeglad literatury………4

2. Terminologia i definicje opisywanych zaburzen………6

3. Symptomy zaburzen czytania i pisania………8

4. Zaburzenia procesów emocjonalnych u uczniów
dyslektycznych i dysgraficznych………14


Rozdział II
Metodologia badan wlasnych………19

1. Problem i pytania badawcze………19

2. Zastosowane techniki diagnostyczne i organizacja badan………20


Rozdział III
Wyniki badan wlasnych………24

1. Charakterystyka osoby badanej………24

2. Opis i analiza zaburzen………27

3. Program pracy korekcyjnej z badanym dzieckiem………30


Wnioski ………34
Zakończenie………35
Bibliografia ………36
Aneksy………38