Zaburzenia emocjonalne u dzieci dyslektycznych i dysgraficznych. Studium przypadku.
23 października 2015
Wstęp ………3
Rozdział I
Problem dysleksji i dysgrafii oraz zaburzen emocjonalnych w świetle literatury pedagogicznej i psychologicznej………4
1. Badania i stan wiedzy na temat zaburzen procesu czytania i pisania – przeglad literatury………4
2. Terminologia i definicje opisywanych zaburzen………6
3. Symptomy zaburzen czytania i pisania………8
4. Zaburzenia procesów emocjonalnych u uczniów
dyslektycznych i dysgraficznych………14
Rozdział II
Metodologia badan wlasnych………19
1. Problem i pytania badawcze………19
2. Zastosowane techniki diagnostyczne i organizacja badan………20
Rozdział III
Wyniki badan wlasnych………24
1. Charakterystyka osoby badanej………24
2. Opis i analiza zaburzen………27
3. Program pracy korekcyjnej z badanym dzieckiem………30
Wnioski ………34
Zakończenie………35
Bibliografia ………36
Aneksy………38
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|