Zależność zachowania człowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Erotyka w reklamie
1.1. Reklama – podstawowe pojęcia i funkcje
1.2. Erotyka jako sposób oddziaływania na psychikę człowieka
1.3. Erotyzm w reklamie
Rozdział II
Erotyczny wizerunek kobiety w reklamie
2.1. Stereotyp kobiety w reklamie – pojęcie i źródła stereotypów
2.2. Rodzaje wizerunków kobiet w reklamie oraz ich rola
2.3. Grupy ludzi, do których kierowane są erotyczne reklamy
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1. Problem badawczy
3.2. Hipotezy
3.3. Techniki badawcze
3.4. Osoby badane
Rozdział IV
Zachowania kobiet i mężczyzn uwarunkowane wizerunkiem erotycznym kobiety – analiza wyników badań własnych
4.1. Zachowania kobiet uwarunkowane jej erotycznym wizerunkiem
4.2. Zachowania mężczyzn uwarunkowane erotycznym wizerunkiem kobiety
Zakończenie
Bibliografia
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|