Zarządzanie transportem drogowym ładunków drobnicowych na podstawie przedsiębiorstwa DHL
25 października 2015
Wstęp……… 4
Rozdział 1.
Znaczenie zarządzania logistycznego w dystrybucji.
1.1 Istota zarządzania logistycznego……… 6
1.2 Funkcje, zadania i cele zarządzania logistycznego……… 10
1.3 Istota, rola oraz funkcje dystrybucji dla zarządzania logstycznego……… 13
Rozdział 2.
Rola transportu drogowego w dystrybucji.
2.1 Istota transportu, usług transportowych i systemu transportowego……… 18
2.2 Pojęcie, rodzaje i rola kanalów dystrybucji……… 22
2.3 Analiza środków transportu ……… 26
2.4 Regulacje formalno prawne funkcjonowania transportu drogowego……… 30
Rozdział 3.
Metodologia badan wlasnych.
3.1. Przedmiot i cel badan……… 35
3.2. Problemy i hipotezy badawcze……… 36
3.3. Organizacja i przebieg badan……… 39
Rozdział 4.
Analiza systemu transportu i dystrybucji przedsiębiorstwa
4.1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa ……… 41
4.2. Polityka działania badanego podmiotu……… 51
4.2.1. Inwestowanie w pracowników gwarancja sukcesu……… 51
4.2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem……… 53
4.2.3. Transport w przedsiębiorstwie……… 54
4.3. Funkcje, zadania i cele transportu w przedsiębiorstwie……… 55
Rozdział 5.
Koncepcje dzialan umozliwiajacych efektywniejsze funkcjonowanie transportu i dystrybucji.
5.1. Zmiany polityki zarzadu przedsiębiorstwa DHL w latach 2007 – 2013……… 59
5.2. Analiza zmian w zarządzaniu transportem i dystrybucji w przedsiębiorstwie DHL w latach 2007 – 2013……… 64
5.3. Propozycje rozwiazan umozliwiajacych ulatwienie planowania organizacji dystrybucji i zarządzania transportem w przedsiębiorstwie DHL 70
Zakończenie……… 78
Spis tabel, rysunków i wykresów……… 81
Spis literatury……… 82
Spis stron internetowych……… 85
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|