Zarządzanie transportem drogowym ładunków drobnicowych na podstawie przedsiębiorstwa DHL

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……… 4

Rozdział 1.
Znaczenie zarządzania logistycznego w dystrybucji.

1.1 Istota zarządzania logistycznego……… 6
1.2 Funkcje, zadania i cele zarządzania logistycznego……… 10
1.3 Istota, rola oraz funkcje dystrybucji dla zarządzania logstycznego……… 13


Rozdział 2.
Rola transportu drogowego w dystrybucji.

2.1 Istota transportu, usług transportowych i systemu transportowego……… 18
2.2 Pojęcie, rodzaje i rola kanalów dystrybucji……… 22
2.3 Analiza środków transportu ……… 26
2.4 Regulacje formalno prawne funkcjonowania transportu drogowego……… 30


Rozdział 3.
Metodologia badan wlasnych.

3.1. Przedmiot i cel badan……… 35
3.2. Problemy i hipotezy badawcze……… 36
3.3. Organizacja i przebieg badan……… 39


Rozdział 4.
Analiza systemu transportu i dystrybucji przedsiębiorstwa

4.1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa ……… 41
4.2. Polityka działania badanego podmiotu……… 51
4.2.1. Inwestowanie w pracowników gwarancja sukcesu……… 51
4.2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem……… 53
4.2.3. Transport w przedsiębiorstwie……… 54
4.3. Funkcje, zadania i cele transportu w przedsiębiorstwie……… 55


Rozdział 5.
Koncepcje dzialan umozliwiajacych efektywniejsze funkcjonowanie transportu i dystrybucji.

5.1. Zmiany polityki zarzadu przedsiębiorstwa DHL w latach 2007 – 2013……… 59
5.2. Analiza zmian w zarządzaniu transportem i dystrybucji w przedsiębiorstwie DHL w latach 2007 – 2013……… 64
5.3. Propozycje rozwiazan umozliwiajacych ulatwienie planowania organizacji dystrybucji i zarządzania transportem w przedsiębiorstwie DHL 70


Zakończenie……… 78
Spis tabel, rysunków i wykresów……… 81
Spis literatury……… 82
Spis stron internetowych……… 85