Zastosowanie zasobów internetu w kształceniu uczniów szkoły ponadgimnzajalnej

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Streszczenie pracy dyplomowej……….3
Wstęp………. 6
Część teoretyczna

Rozdział 1
Teoretyczne podstawy kształcenia w szkole ponadgimnazjalnej

1.1. Założenia i treści kształcenia w szkole ponadgimnazjalnej ……….8
1.2. Internet w środowisku szkolnym ……….13
1.3. Walory zastosowania zasobów Internetu w kształceniu ……….15
1.4. Wady związane z zastosowaniem Internetu w kształceniu………. 17

Rozdział 2
Funkcje internetu w kształceniu uczniów szkoły ponadgimnazjalnej

2.1. Rola Internetu w kształceniu uczniów szkoły ponadgimnazjalnej………. 22
2.2. Innowacyjne rozwiązania w kształceniu uczniów………. 24
2.3. Przydatność Internetu w nauczaniu ……….27
2.4. Zastosowanie Internetu w samodzielnej pracy uczniów……….31

Część empiryczna.

Rozdział 3
Metodologiczne założenia badań własnych

3.1. Przedmiot i cel badań ……….34
3.2. Problemy i hipotezy badawcze………. 34
3.3. Dobór próby badawczej ……….35
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 36
3.5. Miejsce i przebieg badań……….37
3.6. Wstępna analiza wyników badań……….37

Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych

4.1. Udział Internetu w kształceniu uczniów szkoły ponadgimnazjalnej………. 44
4.2. Podstawowe funkcje i znaczenia Internetu w szkole………. 50
4.3. Zainteresowanie i potrzeby związane z zastosowaniem Internetu………. 57
4.4. Efektywność Internetu w kształceniu uczniów szkoły ponadgimnazjalnej ……….61
4.5. Dominujące motywacje związane z zastosowaniem Internetu przez uczniów i nauczycieli………. 67

Zakończenie i wnioski………. 78
Bibliografia ……….80
Spis tabel i wykresów……….82
Załączniki………. 84