Zawód logopedy w świadomości dorastającej młodzieży.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Logopedia i zawód logopedy w literaturze przedmiotu

1.1. Definicja i zadania logopedii
1.2. Dzieje myśli i praktyki logopedycznej
1.2.1. Twórcy polskiej logopedii
1.2.2. Logopedia jako nauka o wielu podłożach/ interdyscyplinarność logopedii
1.3. Zawód logopedy
1.3.1. Akty prawne związane z regulacją zawodu logopedy w systemie oświaty
1.3.2. Akty prawne związane z regulacją zawodu logopedy w resorcie zdrowia
1.3.3. Etyka zawodu logopedy


Rozdział 2.
Metodologia badań własnych

2.1. Cel, przedmiot i problematyka badań własnych
2.2. Metody, techniki, narzędzia badawcze
2.3. Organizacja i teren badań


Rozdział 3.
Analiza wyników badań własnych

3.1. Charakterystyka badanej grupy
3.2. Zawód logopedy w ocenie młodzieży
3.3. Poziom wiedzy młodzieży na temat zawodu logopedy
3.4. Młodzież zainteresowana wykonywaniem zawodu logopedy
3.5. Zależność między wiedzą o logopedii a młodzieżą korzystającą w przeszłości z zajęć logopedycznych
3.6. Wnioski z przeprowadzonego badania własnego


Podsumowanie
Bibliografia
Wykaz tabel i rysunków