Zmiany w polityce marketingowej przedsiebiorstw w zwiazku z wejsciem Polski do Unii Europejskiej

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….. 4

Rozdział I.
Pojęcie i istota marketingu przedsiebiorstw

1.1 Pojęcie marketingu ……….. 6
1.2 Marketing na rynku europejskim……….. 13
1.3 Wspólczesne tendencje w marketingu przedsiebiorstw i polityka marketingowa……….. 15

Rozdział II.
Narzedzia marketingu mix na rynku miedzynarodowym

2.1 Produkt w marketingu miedzynarodowym ……….. 23
2.2 Kanały dystrybucji w marketingu miedzynarodowym……….. 24
2.3 Promocja miedzynarodowa ……….. 26
2.4 Ceny w marketingu miedzynarodowym ……….. 26

Rozdział III.
Przyklady działalności polskich firm na rynku europejskim

3.1 Firma dzialajaca na rynku unijnym przed przystapieniem Polski do Unii Europejskiej……….. 28
3.2 Firma dzialajaca na rynku unijnym po przystapieniu Polski do Unii Europejskiej……….. 41

Rozdział IV.
Rozwazania na temat możliwości i zagrozen firm dzialajacych na rynku unijnym lub chcacych wejsc na te rynki ………..62

Bibliografia ………..74
Spis tabel ………..76
Spis schematów……….. 77
Spis wykresów ………..78