Znaczenie i rola rodziny w rehabilitacji dziecka z mózgowym porazeniem dzieciecym

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział 1
Mózgowe porazenie dzieciece – informacje ogólne

1.1 Wybrane definicje mózgowego porazenia dzieciecego
1.2 Klasyfikacja mózgowego porazenia dzieciecego……….9
1.3 Problemy neuroortopedyczne i inne zaburzenia wystepujace najczesciej u dzieci z mózgowym porazeniem dzieciecym. 15
1.4 Psychospołeczne skutki mózgowego porazenia dzieciecego………. 22
1.5 Rehabilitacja dziecka z mózgowym porazeniem dzieciecym………. 25


Rozdział 2
Rodzina wychowujaca dziecko z mózgowym porazeniem dzieciecym.

2.1 Rodzina jako podstawowe środowisko wychowawcze dziecka ………43
2.2 Stosunek rodziców do dziecka i jego niepelnosprawnosci……… 46


Rozdział 3
Podstawy metodologiczne badan wlasnych

3.1 Wprowadzenie……… 53
3.2 Cel i przedmiot badan……… 53
3.3 Glówny problem badawczy i problemy szczególowe……… 54
3.4 Zmienne 58
3.6 Metody, techniki i narzedzia badawcze wykorzystane w pracy ………58
3.7 Opis i charakterystyka populacji badawczej ………60


Rozdział 4
Rola rodziny w rehabilitacji dziecka z mózgowym porazeniem dzieciecym w świetle badan wlasnych.

4.1 Rola rodziny w rehabilitacji dziecka z mózgowym porazeniem dzieciecym – wyniki badania ankietowego………. 62
4.3 Emocje towarzyszace rodzicom i rodzenstwu po uzyskaniu informacji o niepelnosprawnosci ………73
4.4. Rola rodziny w wychowaniu i usprawnianiu dziecka z mózgowym porazeniem dzieciecym………. 73


Bibliografia……… 79