Źródła finansowania sektora usług turystycznych w Polsce.
26 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Charakterystyka sektora usług turystycznych w Polsce
1.1. Usluga turystyczna jako produkt marketingowy
1.1.1. Pojęcie usługi turystycznej
1.1.2. Cechy usług turystycznych
1.2. Uwarunkowania rozwoju usług turystycznych w Polsce
1.3. Rola usług turystycznych w Polsce
1.4. Turystyka zdrowotna w Polsce
1.5. Bariery rozwoju usług turystycznych w Polsce
1.6. Regulacje prawne dotyczace branzy turystycznej w Unii Europejskiej i ich implementacja w Polsce
Rozdział 2.
Źródła finansowania małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce
2.1. Ogólna charakterystyka sektora małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce
2.2. Rola małych i srednich przedsiebiorstw w gospodarce
2.3. Bariery małych i srednich przedsiebiorstw w gospodarce
2.4. Źródła finansowania małych i srednich przedsiebiorstw
Rozdział 3.
Finansowanie usług turystycznych w Polsce
3.1. Kapitaly wlasne w finansowaniu usług turystycznych w Polsce
3.2. Kapitaly obce w finansowaniu usług turystycznych w Polsce
3.3. Wsparcie sektora turystycznego ze środków Unii Europejskiej
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel, wykresów
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|