Teoretyczne podstawy badan nad funkcjonowaniem dzieci jedynych i dzieci posiadajacych rodzeństwo
23 października 2015
Wstęp………..4
Rozdział I
Teoretyczne podstawy badan nad funkcjonowaniem dzieci jedynych i dzieci posiadajacych rodzenstwo
1. Rodzina jako podstawowe środowisko rozwoju dziecka……….. 6
2. Rozwazania o znaczeniu rodziny wielodzietnej i rodziny z dzieckiem jedynym……….. 15
3. Społeczne funkcjonowanie dzieci w grupie przedszkolnej ………..29
Rozdział II
Metodologiczne podstawy wlasnej pracy badawczej
1. Cel i przedmiot badan……….. 35
2. Problematyka badan ………..37
3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……….. 40
4. Teren badan……….. 44
Rozdział III
Relacje rówiesnicze badanych dzieci w grupie przedszkolnej
1. Sylwetki dzieci jedynaków……….. 47
2. Ogólna charakterystyka kontaktów jedynaków z rówiesnikami……….. 53
3. Charakterystyka dzieci posiadajacych rodzenstwo ………..54
4. Ogólna charakterystyka kontaktów społecznych dzieci posiadajacych rodzenstwo……….. 59
5. Analiza porównawcza 60
Zakończenie ………..62
Bibliografia……….. 64
Aneks nr 1 ………..66
Aneks nr 2 ………..69
Aneks nr 3 ………..70
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|