Rodzina z dzieckiem niepelnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim
23 października 2015
Wstęp…………5
Rozdział 1.
Rodzina z dzieckiem niepelnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim
1.1 Wyjasnienie terminu niepelnosprawnosc………. 6
1.2 Uposledzenie umyslowe, jego rodzaje, przyczyny………. 7
1.3 Rodzina jako grupa spoleczna, jej funkcje, rodzaje i zadania ……….10
1.4 Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym, wspomaganie rozwoju………. 15
Rozdział 2.
Dziecko niepelnosprawne w rodzinie
2.1 Charakterystyka dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim………. 25
2.2 Istota i cele wychowania dziecka niepelnosprawnego w stopniu lekkim………. 27
2.3 Samodzielnosc dziecka niepelnosprawnego ……….30
2.4 Samoocena dziecka niepelnosprawnego ……….33
Rozdział 3.
Rodzina, a przedszkole – wspomaganie dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
3.1 Sytuacja rodziny dziecka niepelnosprawnego i przezycia emocjonalne rodziców dzieci niepelnosprawnych………. 38
3.2 Zmiany w organizacji zycia rodzinnego i funkcjonowaniu rodziny ……….41
3.3 Rewalidacja dziecka niepelnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim w rodzinie………. 43
3.4 Funkcjonowanie i rewalidacja dziecka niepelnosprawnego w przedszkolu………. 47
Rozdział 4.
Wspólpraca przedszkola z rodzina dla zabezpieczenia potrzeb dziecka z niepelnosprawnoscia intelektualna w stopniu lekkim.
4.1 Formy współpracy przedszkola z rodzina i mozliwosc ich wsparcia……….54
4.2 Wspólpraca z organizacjami zapewniajacymi opieke i pomoc dziecku i jego rodzinie ……….58
Zakończenie ……….64
Bibliografia ……….65
Spis tabel ……….68
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|