Adaptacja ćwiczeń pochodzących z chińskich sztuk walki kształtujących koordynacyjne zdolności motoryczne do treningu w japońskim karate dzieci w wieku 9-12 lat.
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1.
Koordynacyjne zdolności motoryczne w świetle teorii
1.2 Koordynacyjne zdolności motoryczne w świetle koncepcji sprawności fizycznej
1.3 Charakterystyka poszczególnych koordynacyjnych zdolności motorycznych
1.4 Grupy ćwiczeń zalecane przy kształtowaniu zdolności koordynacyjnych
Rozdział 2.
Chińska koncepcja sztuki walki
Rozdział 3.
Cele pracy
Rozdział 4.
Materiał i metody badań
4.1 Materiał badań
4.2 Metoda badań
4.2.1 Kryteria oceny koordynacyjnych zdolności motorycznych
4.2.2 Wykorzystane testy
4.2.3 Tabelaryczne zestawienie wyników poszczególnych koordynacyjnych zdolności motorycznych u badanych zawodników
Rozdział 5.
Analiza wyników badań
Dyskusja
Wnioski
Streszczenie
Piśmiennictwo
Aneks
Spis treści
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|