Adaptacja ćwiczeń pochodzących z chińskich sztuk walki kształtujących koordynacyjne zdolności motoryczne do treningu w japońskim karate dzieci w wieku 9-12 lat.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Koordynacyjne zdolności motoryczne w świetle teorii

1.2 Koordynacyjne zdolności motoryczne w świetle koncepcji sprawności fizycznej
1.3 Charakterystyka poszczególnych koordynacyjnych zdolności motorycznych
1.4 Grupy ćwiczeń zalecane przy kształtowaniu zdolności koordynacyjnych

Rozdział 2.
Chińska koncepcja sztuki walki

Rozdział 3.
Cele pracy

Rozdział 4.
Materiał i metody badań

4.1 Materiał badań
4.2 Metoda badań
4.2.1 Kryteria oceny koordynacyjnych zdolności motorycznych
4.2.2 Wykorzystane testy
4.2.3 Tabelaryczne zestawienie wyników poszczególnych koordynacyjnych zdolności motorycznych u badanych zawodników

Rozdział 5.
Analiza wyników badań

Dyskusja
Wnioski

Streszczenie
Piśmiennictwo
Aneks
Spis treści