Adaptacja dzieci trzyletnich do warunków przedszkolnych
2 marca 2019
Wstęp………..9
Rozdział I
Metodologia badań
1.1.Cel i przedmiot badań……….. 11
1.2.Problemy i hipotezy ………..12
1.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….. 15
Rozdział II
Adaptacja w literaturze pedagogiczno-psychologicznej
2.1. Definicja adaptacji dziecka ………..17
2.2. Rozwój psychofizyczny dziecka trzyletniego, cechy rozwoju fizycznego oraz sprawność ruchowa trzylatka ………..19
2.3. Procesy poznawcze dziecka w wieku przedszkolnym ………..20
2.4.Dojrzałość przedszkolna dzieci trzyletnich w adaptacji do warunków przedszkolnych……….. 22
2.5.Czynniki przystosowawcze decydujące o zdolnościach adaptacyjnych dzieci trzyletnich do warunków przedszkolnych……….. 23
Rozdział III
Działania rodziców i przedszkola w adaptacji dzieci trzyletnich do warunków przedszkolnych
3.1. Rola rodziców w adaptacji dziecka do warunków przedszkolnych ………..27
3.2. Postawa nauczyciela i przygotowanie otoczenia przedszkolnego……….. 32
3.3. Współpraca przedszkola i rodziców w procesie adaptacyjnym dzieci trzyletnich do warunków przedszkolnych ………..33
3.4. Zróżnicowanie zachowań przystosowawczych dzieci do warunków przedszkolnych ………..35
3.5. Wnioski z badań ………..43
Zakończenie ………..45
Bibliografia ………..49
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|