Adaptacja dziecka siedmioletniego do szkoły
6 marca 2019
Wstęp ……….3
Rozdział I.
Charakterystyka adaptacji szkolnej
1.1 Wyjaśnienia terminologiczne ……….4
1.2 Dojrzałość szkolna dzieci ……….12
1.3 Czynniki warunkujące adaptację dziecka siedmioletniego do szkoły ……….25
1.4 Trudności w adaptacji dziecka siedmioletniego do szkoły ……….45
1.5 Profilaktyka niedostosowania społecznego ……….46
Rozdział II.
Metodologia badań własnych
2.1 Cel, przedmiot i podmiot badań ……….50
2.2 Problematyka badawcza ……….58
2.3 Charakterystyka metod, technik i narzędzi badawczych ……….60
2.4 Organizacja i przebieg badań ……….62
2.5 Charakterystyka terenu badań i dobór grupy badawczej ……….70
Rozdział III.
Analiza materiału empirycznego
3.1 Funkcjonowanie badanych dzieci w klasie I ……….73
3.2 Stan dojrzałości szkolnej uczniów na początku roku szkolnego ……….75
3.3 Stan dojrzałości szkolnej dzieci w połowie roku szkolnego ……….78
3.4 Porównanie stanu dojrzałości szkolnej uczniów ze szkoły wiejskiej i miejskiej ……….79
Podsumowanie badań ……….80
Spis tabel ……….83
Bibliografia ……….85
Aneksy ……….87
Załączniki ……….88
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|