Aktywne formy spędzania wolnego czasu dzieci w wieku 10-12 lat na terenie Gminy XYZ

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………4

Rozdział 1
Teoretyczne aspekty czasu wolnego.

1.1 Pojęcie czasu wolnego………5
1.2 Ewolucja czasu wolnego………8
1.3 Funkcje czasu wolnego………12
1.4 Czas wolny w kulturze pedagogice………16
1.5 Czas wolny w rodzinie………17


Rozdział 2
Funkcjonowanie i możliwość wykorzystania czasuwolnego

2.1. Styl życia i czas wolny w młodszym wieku szkolnym………19
2.2. Młodość – określenie, definicja………22
2.3. Wykorzystywanie czasu wolnegow młodszym wieku szkolnym………25


Rozdział 3
Założenia metodologiczne badań własnych.

3.1 Przedmiot i cel badań………29
3.2 Problemy badawcze i hipotezy robocze………32
3.3 Zmienne i wskaźniki………32
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze………33
3.5 Charakterystyka grupy badanej………33


Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych.

4.1 Wyniki badania ankietowego………34
4.2 Wnioski o postulaty do praktyki pedagogicznej………43


Podsumowanie………44
Bibliografia………45
Spis wykresów………47
Aneks………48