Aktywnosc fizyczna młodzieży z uszkodzonym sluchem

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………6

Rozdział I
Aktywnosc fizyczna i jej znaczenie w procesię kształtowania się młodzieży

1. Podstawowe definicje i pojęcia wystepujace w wychowaniu fizycznym………9
2. Znaczenie aktywnosci fizycznej w życiu czlowieka………10


Rozdział II
Charakterystyka osób z niepelnosprawnoscia sluchowa

1. Znaczenie sluchu………13
2. Definicje i klasyfikacje zaburzen sluchu………14
3. Specyfika rozwoju dzieci z uszkodzonym narzadem sluchu………17
3.1. Rozwój motoryczny………17
3.2. Rozwój mowy………18
3.3. Rozwój psychiczny………21
3.4. Rozwój emocjonalny………21
3.5. Kształtowanie się poczucie wlasnej wartosci………22
4. Komunikowanie się osób z uszkodzonym sluchem………23
5. Funkcjonowanie dziecka nieslyszacego w społeczenstwie………25


Rozdział III
Metodyka przeprowadzonych badan

1. Cel badan………29
2. Podmiot i przedmiot badan………29
3. Pytanie badawcze i teza………29
4. Plan badan………30


Rozdział IV
Sposoby i formy realizacji aktywnosci fizycznej przez mlodziez z uszkodzonym sluchem – badania wlasne………32

Podsumowanie i wnioski………47
Bibliografia………51
Spis wykresów………54
Aneks………55