Al?ans strat?g?czny jak? f?rma m?ędzynar?d?w?j współpracy na przykładz?? dz?ałn?śc? f?rm R?nault – N?ssan
5 marca 2019
Wstęp
R?zdz?ał ?
?st?ta strat?g?cznych al?ansów w? współcz?snym m?ędzynar?d?wym b?zn?s??
1.1 P?jęc?? ? ?st?ta al?ansów strat?g?cznych…………5
1.2 R?la al?ansów strat?g?cznych jak? f?rmy współpracy współcz?snych prz?ds?ęb??rstw …………8
1.3 M?tywy zaw??ran?a al?ansów strat?g?cznych………… 13
1.4 Główn? k?rzyśc? ? zagr?ż?n?a wyn?kając? z? strat?g?? al?ansu………… 17
R?zdz?ał ??
Typ?l?g?a alansów strat?g?cznych
2.1 K??runk? r?zw?ju strat?g?czn?g? …………18
2.2 R?dzaj? al?ansów strat?g?cznych …………21
2.3 K??runk? r?zw?ju strat?g?czn?g? …………23
2.4 Główn? r?dzaj? partn?rstwa m??dzy f?rmam? n??k?nkur?ncyjnym? …………23
2.5 Al?ans? strat?g?czn? naw?ązywan? prz?z prz?ds?ęb??rstwa k?nkur?ncyjn? …………25
2.6 F?rmy ?rgan?zacyjn? – prawn? al?ansów strat?g?cznych …………26
2.7 Skutk? al?ansów m?ędzy f?rmam? …………28
R?zdz?ał ???
P?rsp?ktywy tw?rz?n?a ? r?zw?ju strat?g?cznych al?ansów w branży
3.1. Anal?za m?żl?wych ?pcj? r?zw?j?wych prz?ds?ęb??rstwa …………30
3.2. Tw?rz?n?? k?nc?pcj? ? kl?matu funkcj?n?wan?a al?ansu …………33
3.2.1. P?szuk?wan?a ?lastycznych f?rm r?zw?ju ?raz p?t?ncjaln?g? k?al?cjanta………… 34
3.2.2. N?g?cj?wan?? um?wy partn?rsk??j………… 37
3.3 R?al?zacja strat?g?? al?ansu na przykładz?? p?lsk?ch prz?ds?ęb??rstw …………40
R?zdz?ał ?V
R?al?zacja ? strat?g?? al?ansu na przykaładz?? dz?ałaln?ść R?nault – N?ssan.
4.1 Charakt?rystyka dz?ałaln?śc? wybranych prz?ds?ęb??rstw………… 43
4.2 ?f?kty współpracy wybranych prz?ds?ęb??rstw w ramach al?ansu strat?g?czn?g?………… 46
4.3 P?rsp?ktywy r?zw?j?w? prz?ds?ęb??rstw ucz?stn?czących w partn?rstw?? strat?g?cznym …………53
Zak?ńcz?n?? …………57
Sp?s rysunków………… 58
Sp?s tab?l …………58
B?bl??graf?a …………59
Str?ny ?nt?rn?t?w?………… 60
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|